Tommy Luhr skrev:kul att det går frammåt.
Detta med an-slang är faktiskt en börda.
Jag var jätte nära att ge upp på dom första an6 slangarna jag gjorde.
Det går ju inte med denna amerikaska skiten utbrast jag med svetten drypande i pannan.
Men nu går det fin fint och det tar ett tag och lära sig knepen.
Men ju större slangen är desto lättare blir det att få till kopplingarna
Märkte att den andra kopplingen gick mycket enklare än första, jag snedkapade det blev min taktik..
Tyvärr så gick bilen inte igång idag, verkar som den inte får soppa för jag körde runt en stund och sen tog jag bort ett stift o de va mer eller mindre torrt, var litelite soppa på ena hörnet bara det borde ju varit indränkt..
Jag fick motorn att gå av sig själv på typ 100varv, gav knappt utslag men den gick av sig själv och lät typ host host hack hack såfort jag rörde gasen så tvärdog den.. Någon som har en idé?
Det börjar mörkna ute och min ork är låååångt borta att fortsätta då jag knappt har sovit på 4 dagar utan bara tokmeckat, min kropp säger tyvärr stop så det får bli att åka hem och ta mig ett par folköl och sova på saken en eller två dagar. Skulle egentligen börjat jobba denna veckan men det blev framflyttat till nästa vecka så jag ska nog hinna få ordning på bilen innan dess hoppas jag.
Slänger nog upp en film på hur den låter så kanske någon har en aning vad som är fel, kan ju vara så enkelt som att kamremmen sitter en kugg fel eller liknande lite svårt för mig som är grön att avgöra..
Over and out //trött Björne..