1,2,4 klar 3an blir nog imorgon på morgonen

Flusstråd är sämsta tråden man kan köpa.. Grejen med den är att man kan svetsa utan gas (för de bildas gas när man svetsar). Och varför jag undrade är för att det blir så gult-vitt runtom med flusstråd.jiiim skrev:tack : ))
vet tyvärr inte vad flusstråd ärbara vanlig tråd i miggen samt lite pinnsvets hehe
aha tror inte det är sån för jag hade gasKillroy_swe skrev:Flusstråd är sämsta tråden man kan köpa.. Grejen med den är att man kan svetsa utan gas (för de bildas gas när man svetsar). Och varför jag undrade är för att det blir så gult-vitt runtom med flusstråd.jiiim skrev:tack : ))
vet tyvärr inte vad flusstråd ärbara vanlig tråd i miggen samt lite pinnsvets hehe
kom på att jag använde en sån där svets utan gas när jag punktade om det var de du syftade påKillroy_swe skrev:Flusstråd är sämsta tråden man kan köpa.. Grejen med den är att man kan svetsa utan gas (för de bildas gas när man svetsar). Och varför jag undrade är för att det blir så gult-vitt runtom med flusstråd.jiiim skrev:tack : ))