
Min dotter ser lagom road ut av att sitta i racebilen

Kommer fler bilder framöver!
yoggi skrev:Här kommer lite info om bilen eftersom ägaren har stora bekymmer med att hantera ett tangentbord.
- Block borrat till 83mm.
- Ross-kolvar med 8.5 i kompression.
- Stenparner-stakar.
- Specialslipade 7a-kammar.
- Egengjorda mekaniska tryckare.
- Mirafrästa ventilsäten.
- Maxportad topp.
- Allt balanserat och lättat.
- Svänghjulet lättat så mycket det bara går.
- Hemmabyggt insug.
- Cp-service grenrör.
- Ställbara kamdrev.
- Vattenkyl, 600x300x75mm, i bagage.
- Ic, 600x300x100.
- Nira-insprutning, kommer köras på e85.
- Helbur godkänd till 7.5.
- RS2-växellåda.
- Stumsvetsad mittdiff.
- Torsendiff i bakaxeln.
- Porsche GT3-ok fram.
- Corvette C6-ok bak.
- Bromsvåg.
- HKS-kopia, 60mm wastegate.
- 2st hemmagjorda dumpar.
- H&R+Bilstein ställbara fjäderben.
- David craigs största vattenpump.
- Polybussningar i länkarmarna, resten av bussningarna är av aluminium.
Effekt: 220hk+
Toppfart: 300km/h+
Ska lägga upp bilder senare så håll utkik!
får se om jag tar ut bilen till helgen så kan jag fota hur står det till med dig dåreadytorace skrev:hej matte ser bra ut.skulle du inte kunna lägga ut bilden för skoj på s1 fronten??