Håller på med en B21:a i min rallycrossbil (Volvo 144)
Nu är det så att huvudbromscylindern och bromsservon kommer i vägen för förgasarna.
Vad är bäst att göra? Att flytta fram allt närmare fronten eller ta bort bromsservon. Blir det mycket tungbromsat utan servo.
Bromsar
-
- Lite mer laddtryck
- Inlägg: 17
- Blev medlem: sön okt 30, 2005 3:17 pm
- Ort: Gotland/visby
- Kontakt:
- Daniel Bjälevik
- Forumsberoende
- Inlägg: 1014
- Blev medlem: lör apr 10, 2004 9:50 am
- Ort: Kungsör/västmanland
- Kontakt:
- calle Bengtsson
- Forumsberoende
- Inlägg: 791
- Blev medlem: fre maj 25, 2007 7:27 pm
- Ort: Stockholm
- Kontakt:
tjena
Hej nu är inte detta billigaste lösningen men köp ett pedalställ från Ingvar gunnarson motorsport, å flytta tillbaka stolen , bra i rallycross
Borra om fram oken kör med enkelslang funkar mkt bra
sellholm har oxå hållare för två bromscylindrar, med utväxling
vakuum e inget å ha i banracing å rallycross.... hänger kvar ett micro dels sekund när man har bromsat.. å ställer till det!

Borra om fram oken kör med enkelslang funkar mkt bra
sellholm har oxå hållare för två bromscylindrar, med utväxling
vakuum e inget å ha i banracing å rallycross.... hänger kvar ett micro dels sekund när man har bromsat.. å ställer till det!
trött Familje far.... Hobby Bil Volvo 850 Kombi
Åker BMW 123 D
))
Åker BMW 123 D
