motorporr på hög nivå?Tommy Luhr skrev:stod faktiskt och vattenslipa det samtidigt som jag duscha, haha perverst?)

ser bra ut annars, ur en amatörs synvinkel

calle Bengtsson skrev:80mmeller säg 82 ¨grejerna för länger sig på Fullgas
Jo jag har en del alustift av olika modell, men det tar tid ändå. taket är ju lyft runt 8mm så det är lite att köra i kanalen, sen om man trycker på för mycket så kan det ju hugga och förstöra ett stift, har lite långt utstick på en liten och inte så stabil maskin.Kadett4wd skrev:Vad har du för stift och grovkarvar med?
jag har typ päronformade och runda med bara 6st skär.. karvar så man får vara försiktig till o med
Jag garvar fortfarande. Jag är helt klart med på din idé =)Tommy Luhr skrev:Peppe, det vore himla kul att nå 1000hk, skall jag vara ärlig så har jag helt sjuka fantasier om effekt och tider på strippen haha.
Men något måste man ju få ha som sexualdrift hehe
Jag har en 550hk motor ståendes som inte gör någon nytta, den kan du få låna om du kör båten iförd stormtrooper dräkt och skriker att du skall ta över världen till alla du ser hehehe![]()
Har gjort iordning kolvarna med stakarna nu ikväll så det skall i imorgon.
Blev tvungen att montera drag på flickvännens bil idag för det skulle tydligen köras hästtransporter
Mer uppdatering imorgon, trött nu