Jag blev klar för cirka 3 veckor sedan och har bara njutit av bilen sedan dess

Jag har en massa bilder på http://deji.no-ip.com/nissan för de som är intresserade.
Det som är gjort under vintern är att motorn togs ur, bytte vev- och ram-lager samt packningar där det behövdes. Jag bytte till ett rostfritt grenrör, downpipe samt resten av avgassystemet. Flyttade batteriet till skuffen, installerade en saab 9000 IC, rostlagat motorrummet och sprejjat allt i en vacker silverfärg

Hela framvagnen blästrades och lackades. Kopplingen var nästan helt slut så det blev en 4-puckad AP-racing sinter med förstärkt Nismo tryckplatta. Installerade en bailey öppen dumpventil, en oljekylare från racecooling, autogauge laddtryck/oljetryck/oljetemp mätare där luftutblåsen sitter i mitten på instrumentbrädan.
Utöver det så rensade jag motorrummet lite på onödigt skräp, en varmstartssolenoid, fläktkåpan, kolkanistern, kylslingor till koppling och styrservo, fästet för original filterbox samt batterihyllan förpassades till soptunnan

Ser ni en silver nissan 200 med original vinge så finns det en chans på 2 att det är jag, så vinka eller tuta gärna