"POWER visar hur du modifierar din TH350 för snabbare växlingar."
Jag hittade denna dåliga utskriften vid en polare men han hade bara en sida!
någon som har det sparat? eller vet nån bra sida om hur man preppar en låda på det här fattigmans viset?
Det jag kan tyda från den dåliga kopian är att "STEG 1 Då plockar man bort två små gummikulor från ventilhuset och dessutom tar bort fjädern till ackumolatorkolven"
"Sen finns det STEG 2 ger ännu snabbare o hårdare växlingar i det här fallet får man dock inte ta bort fjädern under ackumulatorkolven eftersom växlingarna då blir för hårda risken för att tvåans frihjul...." går tyvärr ej att läsa mer.
Någon som har en bra kopia på detta? har publicerats i POWER nr3 -81 eller nr3 -91
GRATIS SHIFT KIT!!
GRATIS SHIFT KIT!!
//John
-
- Forumsberoende
shift-kit 350
Tjena!
Det står följande: idet här fallet får man dock inte tabort fjädern under accumulatorkolven eftersom växlingarna då blir FÖR hårda. Risken att 2-ans frihjul mosas blir då överhängande. power 3-84
Har du bilderna på hålen som ska borras upp?
Skulle kuna prova faxa dom annars, faxnr?
Du kan ju ringa Olle på EAT . han kan ha nya rön, detta är 25-år sedan det skrevs så...
Det står följande: idet här fallet får man dock inte tabort fjädern under accumulatorkolven eftersom växlingarna då blir FÖR hårda. Risken att 2-ans frihjul mosas blir då överhängande. power 3-84
Har du bilderna på hålen som ska borras upp?
Skulle kuna prova faxa dom annars, faxnr?
Du kan ju ringa Olle på EAT . han kan ha nya rön, detta är 25-år sedan det skrevs så...
- evil_caddy
- Ganska mycket laddtryck
ok men du är de ingen som kan lägga ut nå kort de dära ? hade vare skoj att få se jag ha just börja bygga v8 så vissa grejer e lite svårt att fatta för mej =) sorry men sant
OVERLOAD IS THE THING YOU NEED
AMAZON 70a 16V
AMAZON 70a chev 350 BLEV INGE AV
VOLVO 142 CHEV 350
FIDDY 150CC med 0,8 i ladd =)
CADDY MK1 . PROJEKT
can you drift it THEN drift it
can you not drift it make it drift
AMAZON 70a 16V
AMAZON 70a chev 350 BLEV INGE AV
VOLVO 142 CHEV 350
FIDDY 150CC med 0,8 i ladd =)