Det hela började i vintras när vi var och kollade på en 02:a åt min syster egentligen.. Men såklart skulle det vara kul att ha en själv oxå

Jag såg att det var ett riktigt objekt direkt och både jag och syster tappade suget . Det skulle helt enkelt bli att köpa sig en massa jobb. Jag bjöd under hälften av vad killen ville ha,(så att man skulle slippa).
Naturligtvis tog han inte det,,men ett par mån senare ringer han och säger att jag får ta den. Det blir affär, (trots allt har den ju bra papper)

Tillägget : T31B Motorn ändrad på reggbeviset.
Nu har jag iaf. börjat med kaross renoveringen (svetsa rost

Kommande planer är att byta bakvagn, det sitter en E30 318 bakvagn på nu som är för bred, jag hade tänkt klara mig med turbobreddare. Och att få in den här bakvagnen med några flådigare fälgar på är nog helt omöjligt, om man inte vill att bilen ska bli fyrkantig.
Jag hade tänkt montera bärarmar bak med nav från en 525, då kan jag använda mina 16" Zender fälgar som ligger och skräpar, blir även att montera dit fjäderbenen fram från 525.+ är att det blir lite fetare skiva men tyvärr är det bara 1 kolvs ok. Sen blir det en 318 16v motor och låda som ska i. Och kanske en turbin....
Håller på att fixa till några bilder..kommer snart.