Gillar grenröret och detta ser bra ut i övrigt, men jag funderar lite över slipningen av gjutskägg på veven.
Hur balanserade är dom egentligen i orginalutförande och ifall dom nu är hyfsat väl balanserade, bör inte detta kunna påverka balansen? Det är ju säkert marginellt och risken finns ju att du slipar bort precis lika mycket material runt hela veven så att den behåller sin balans.
Wezzli: Tackar Ang veven, så tror jag att Volvos vevar har bra balans sfrån fabrik, och den balanseringen försvann nog mer eller mindre när jag slipade boprt gjutskägget. Men det spelar ingen roll för det ska ändå balanseras med svänghjul och koppling sedan
törs man fråga vart du har köpt stolarna samt Buren
keep up the good work
[Roger Berglund , 0705191509]
Vill ni ha något pulverlackat så är det bara att höra av sig!
För Proffs & Kvalitetsmedvetna http://www.lube-tools.se
Generalagent för Cougar lubricants
Tel 090-52178
Motorsports oljor från Cougar.
Rak 40,50,60 mineral olja
Rak 40,50 helsyntet olja
Cougar 600 - 75w perfekt för Bmw Zf lådor samt Getrag lådor
för jag hade tänkt bygga en bur själv å då tänkte jag ha huvudbåge och rören som går över dörrarna fram och en stötta på varje sida som går till hjulhusen bak. är de nått sånt du har på din åxå?
ErQ Tackar! Jag har en folkracebur, den består av huvudbåge, framsträvor, sidosträva (man får beställa en extra för att få till båda sidorna), Bakåtsträvor och diagonalsträvor.
landa_in_racing Tack Tack Jaa.. det gör man väll själv?