Bilen kommer att lackeras framåt våren är det tänkt..Mats_L skrev:riktigt fräsch lack, när hamnar bilen på hellack då??
Mvh
okej men det e sånt som e kul med bil bygge. hur lite e bra pris då? om man får fråhaErlandsson skrev:960 fronten va absolut inte planerad, men fick så bra pris på den så jag kunde inte låta bliturbo_sven skrev:detta var ett trevligt bygge. inte alla som lackar och den mitt i allt kommer på att de ska ha 960 front. det e sånt som jag gillar![]()
Mvh
2500:- för komplett front. Med torkare, plasten över torkarna, hela frontplåten osv. + att jag fick med 4st 960 dörrar, dock utan lister, handtag och dörrsidor som för övrigt är till salu.turbo_sven skrev:okej men det e sånt som e kul med bil bygge. hur lite e bra pris då? om man får fråhaErlandsson skrev: 960 fronten va absolut inte planerad, men fick så bra pris på den så jag kunde inte låta bli![]()
Mvh
Jobbar som lastbilsmekaniker på Brandt Lastvagnar och kommer över lite flaggor då och då när dom byter ut flaggorna på flaggstängerna.turbo_sven skrev:det var billigt det.men en liten fråga.. var har du fått tag på alla volvo flagor? sån skulle man haft själv i sitt eget garage. du vill inte skicka en? hehe
hehe det låter bra. okej då får jag jaga vidare har ett ställe jag ska fråga på. hade varit kul att ha en volvo flagga hemma.Erlandsson skrev:Jobbar som lastbilsmekaniker på Brandt Lastvagnar och kommer över lite flaggor då och då när dom byter ut flaggorna på flaggstängerna.turbo_sven skrev:det var billigt det.men en liten fråga.. var har du fått tag på alla volvo flagor? sån skulle man haft själv i sitt eget garage. du vill inte skicka en? hehe
Gör mig helst inte av med några flaggor![]()
Mvh