någon som bytt tändstift på en kina fyrhjuling? (badboy bachan) 200cc
om det finns nått motsvarande NGK eller liknande, nu sitter det nått kinesiskt skit där orginal! och den går skitdåligt nu och hade jag tänkt byta stift för o se om den går bättre då, alla vacumslangar o liknande ser då hela ut!
Klart det finns motsvarande.
Bara att ta med ditt skräpstift till macken å leta i hyllan...
Iaf om du har lika dåligt ögonmått som jag så behövs stiftet i fickan
hej är det ett kort stift som satan så finns det på lantmännen till grästrimmers och i alla hobby butiker som säljer en 1:6 bil som heter fg dom har bensin motor.bifogar länk http://www.umearc.se/cgi-bin/articles.p ... bgroup=216 sitter 26cc bensin motor på dom samma som på gristrimmer isborra små röjsågar men mitt tips kolla granngården gamla lantmanna kostar halva priset där mot en hobbybutik
norrländsk och het - jo tack jag vet. Snygg och läcker, tack det räcker. Norrländsk och smart, så uppenbart! Alla vill se oss falla, men vi norrlänningar slår sönder dom alla. Tre ord räcker, jag föddes läcker! Norrlänningar är heta, det ska alla veta! Alla norrlänningar kopiera om du vill visa att du är en ......äkta norrlänning!
jag hittade ett stift på macken som va motsvarande men det blev ingen skillnad på motorgången, men fick till det för några veckor sedan då jag plockade bort den lilla stänklappen som sitter under dynan på den, troligtvis ha den på något vis fått för mke soppa i förhållande till luftflöde! låter skitskumt men så va det iaf, efter operationen gick motorn klockrent och atv,n toppa 80km/h