Martin Lundkvist skrev:Trillar lash capsen av åker man för lite fjäder!
eller monterat dem upp o ner...
ja om inte det är så..
Åker du med Lashcaps på v8:an?
Martin Lundkvist skrev:Trillar lash capsen av åker man för lite fjäder!
eller monterat dem upp o ner...
jag har ju ett par grova bummlingar från wiseco till ford kolvar.Andreas Arthursson skrev:CP:s heavy duty kolvbultar har hållt för Adeen. Men de som följde med Mahle kolvarna han använde förut kroknade. Jag skulle köpt ett par rejäla kolvbultar direkt..
Nej behöver som tur är inte, men har sätt vad som händer med dåliga fjädrar, så den uppfattningen har jag fått. till volvon svarvade jag egna i 2541 matrial.Tommy Luhr skrev:Martin Lundkvist skrev:Trillar lash capsen av åker man för lite fjäder!
eller monterat dem upp o ner...
ja om inte det är så..
Åker du med Lashcaps på v8:an?
nej du har rätt Björk.j björk skrev:Men de där cp kolvbultarna, vad jag såg handlade det väl bara om ytan på dem?
Visst, det är väl bra med stark och glatt yta, men det hjälper ju inte om de blir ovala.
(kollade bara texten i tråden, kollade aldrig länken)
Ja jag skall nog köpa ett gäng av Swr!NOS-Johan skrev:Jag åker med egna lashcaps som har 7mm styrning jag skulle aldrig använda såna med så kort styrning som 1,5mm. jag varvar 9000 med 14,5 i lyft.
Vad var det för komp. vid sug simuleringen som norrback gjorde?