Si gudda' från Rumpkullan "Vimsan" som inte kan lå

En liten presentation av er själv (frivillig)
Användarvisningsbild
Vimsan
För lite laddtryck

Si gudda' från Rumpkullan "Vimsan" som inte kan lå

Inlägg av Vimsan »

Jag måste bara gå med för ni har ett underbart forum å jag skrattar så gott åt Era påhitt :hihi: , som nu senast i helgen när Ni hade mopperace, jag har förmånen att få snacka ganska ofta med godingen Mats/Umeå...så jag hör ju berättas om en del av upptågen Ni har för Er, och det är MÅNGA ggr jag bara velat sätta mig på flyget å åka upp å vara med, för ni har sjukt kul, det ser jag... :thumbright:

Jag som har insett att jag bor i fel ände av landet, vem är jag då ?
Mja...jag är en 41 årig Camaro tjej, äger själv en Gen3:a, Cab...å jag förekommer ganska ofta på CCS forum då jag är en sk aktiv medlem.

Jag är alltså en rumpkulla, och har alltid haft starkt motorintresse, och med min sjuka ironiska humor så har jag väl alltid kommit bättre överens med killar, för man kan lätt "ta knäcken" på brudar när man är som en annan, dvs INTE så rosa :twisted: ...jag är nog mer spotta i nävarna å sköter min a egna bilar till grannkärringarnas förtret å spott å spe...typ.

Fö är jag nyskild tvåbarnsmor, två grabbar på 11&16, så jag behöver se tok å skratta åt för det underlättar den grå vardagen nu när Camaro säsongen är över så sett.
Så till Er alla som fotar å lägger in filmer STORT TACK ni glädjer denna flicka oerhört mkt !! Många är de fina bilar som får snålvattnet att rinna här...det lovar jag :headbang:

En fråga - HUR blir man döpt till Teflon-Mats ?? jag garva så jag grät, alltså jag får ju vissa tankar men..snälla berätta...och jag diggar din körstil Teflon-Mats !! (hm jag blev döpt till Vimsan...av en barsk Camaro-hanne, men det passar kvinnan rätt bra får jag erkänna.)
Bild
Camaro girl säger:

"I will never go down on my knees and stop cruising...it's just to fill her up with a big smile and moon at the V8-hater's and gas-tax-lovers"...i am a member of CCS Sweden & ACCS.
Användarvisningsbild
fredde_vit_pv
Sävar Turbo Racing

Inlägg av fredde_vit_pv »

teflonmats syftar på hans förmåga att få vissa saker att fastna i minnet :lol:

välkommen!

/Fredde
Användarvisningsbild
Vimsan
För lite laddtryck

Hej Fredde !

Inlägg av Vimsan »

Du om det har med minnet att göra skulle halva befolkningen ha TEFLON inbakat i sitt namn, hahahaha..skämt åsido. Då förstår jag...och jag säger bara till Teflon-Mats, Du är i alla fall min favvo på moppen där, skönast stajl.... :shock:

Tack för välkomnandet, det värmer :-) :P
Camaro girl säger:

"I will never go down on my knees and stop cruising...it's just to fill her up with a big smile and moon at the V8-hater's and gas-tax-lovers"...i am a member of CCS Sweden & ACCS.
Användarvisningsbild
mattias
Admin
Kontakt:

Inlägg av mattias »

Jag tänker på en helt annan historia när jag tänker på Teflon-Mats.. :hihi:

Mycket frän cab!! :thumbright:
Mats A har visat nån bild tidigare vet jag.
Mattias Säfsten (fd Sandgren)
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU, Link, ECU Master, VEMS, m.fl.
Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.
Användarvisningsbild
Vimsan
För lite laddtryck

Men tack bästa herrn !!

Inlägg av Vimsan »

Som du ser är det "BMW" fälgar på henne, Rondellare..riktigt feta 18"... 8,5 djupa fram å 10" bak...går som ett strykjärn på vägen..275 däcken bak ger fint fäste, men jag är en snäll ägare, buskör inte alls.. :doh: jag är rent av tråkig så sett...men visst kör jag snabbt här o där.. :hihi:

Mats har säkert visat bilder, han är faktiskt inblandad i henne på olika sätt, med dels egna ideer han kommit med å som bollplank, vi tjöötar väl på rätt friskt han å jag å jag hyser stor respekt å tillit för denna underbara osjälviska Camaro-Nisse... Min Cab är inte klar än, det ska på nån mer effekt, hon är lite för vit för tillfället...om man säger så, men denna sommar gick åt h-e på många sätt å det är tredje lacken du ser på henne nu... :twisted:

Du ska få se en annan sida av henne, och jag skall berätta senare hur attan det kom sig att hon fick en blå XX i rumpan...suck..

Höres !! :-)Bild
Camaro girl säger:

Mats A
Camaro American Muscle

Inlägg av Mats A »

Hello sunshine :) . ja serdu visar upp din camaro cab som tydligen är en hane :) verkar som den fått erektion :hihi:
Patrik Axelsson
Forumsberoende

Inlägg av Patrik Axelsson »

Är de där dom kallar för "Svenneballe" :hihi:
Användarvisningsbild
Driddler
Snake booster

Inlägg av Driddler »

Kanske Vimsan får se TeflonMats med uppknäppt skjorta och cowboyboots under Monkeyracen nästa sommar :hihi:
No real power, Just turboshit!
Man är väl aldrig så ensam i garaget som när man skruvar. Men fan vad kompisar man har vid uppstart???
Användarvisningsbild
Vimsan
För lite laddtryck

Blå *u* i rumpan....

Inlägg av Vimsan »

Ja nu är det så att detta var fullkomligt oskyldigt och ändå vart så generalfel som det bara kan bli....föreställt er nu att Vimsan (Monika) skulle denna Juni dag i år vara med på sin egen son Joakim's examen från 9:an...å sen hade jag en timme på mig att svida om bilen å dona te med ballonger å busk å serpentiner å ballonger å allsköns flaggor å skit, allt för att skjutsa två studentskor som skulle dessutom sitta på en vit fäll uppe på Cab trumman genom hela staden å vidare ut till en festlokal.

Jag slet hund, med biltvätt å blåsa ballonger så jag tömde alla 4 lungorna på syre, och sen ska man ha fast skiten åsså så det sitter, å hur många bra ställen finns det på en gen3 å fästa detta ?..sagt å gjort band fast efter bästa förmåga, plåtade kärran å vinkade av mitt ex som skulle va snäll å fixa själva skjutsen eftersom jag skulle arrangera fika för släkten...som kom å firade Joakim då.

Efter ett tag ringer min mobil "vad fan har du gjort Monika ?"
Va svarar jag ?? vaddå ?? Jag men för attan du har ju en stor blå *u* i rövven på bilen såg du inte det, å här har jag suttit vid skolan å väntat å skjutsar sedan flickorna genom hela staden fler varv, med det där....inte undra på att folk peka å skratta å tuta sa exet....för f*n Monika...tänk lite...

Hmmm jag knäppte ju kort när du for sa jag, skall kolla om det verkligen är så farligt...Sagt å gjort...när jag får upp kortet såg jag ju hur det verkligen kunde uppfattas...vad gör man i det läget..piper ett sorry till chaffisen... :doh:

Jag är säker på två saker, jag ska aldrig åta mig sådant uppdrag igen å jag tror nog flickorna mor knöt näven i fickan....suck..

Nåja så här efteråt kan man skratta åt det hela å jag bjussar gärna på denna sjuka story även om jag genom detta ställer mig själv i en "sämre dager" men vad vore livet utan humor ??? och detta är bara en av knäppa saker jag gör....omedvetet eller av att jag rätt ofta är disträ...

Ja sånt är livet grabbar.....men jag är nog den enda som lyckats med dylikt på en stackars Camaro i alla fall...uhm. :roll:
Camaro girl säger:

Användarvisningsbild
Vimsan
För lite laddtryck

TeflonMats i bar överkropp

Inlägg av Vimsan »

Ja jäklar...om Teflon-Mats kommer utstyrd på det sättet då kanske det inte bara blir av misstag som Vimsan gör nåt tok ? MATS snälla ...se till så alla har skyddsdräkt !!!!
:lakrits:
Camaro girl säger:

Användarvisningsbild
Vimsan
För lite laddtryck

Guld killen Mats han donar åt brudarna han

Inlägg av Vimsan »

Checka in grabbar vad våran gullis dännä uppa i Norrland har tillverkat åt Vimsan....denna används på CCS...
Bild Säg mig grabbar hur ska man belöna en ... . :shock:
Camaro girl säger:

Skriv svar