haha så fick han luft medBlom142 skrev:jag är också med.. tyvärr har jag ingen bakspegel, så jag kommer inte se när ni går i målstroker_tim skrev: haha åå en utmaning![]()
fast det vore tufft o riva av dom samtidigt
![]()

haha så fick han luft medBlom142 skrev:jag är också med.. tyvärr har jag ingen bakspegel, så jag kommer inte se när ni går i målstroker_tim skrev: haha åå en utmaning![]()
fast det vore tufft o riva av dom samtidigt
![]()
Ajabaja!!stroker_tim skrev:haha så fick han luft medBlom142 skrev: jag är också med.. tyvärr har jag ingen bakspegel, så jag kommer inte se när ni går i mål![]()
ja har heller inga backspeglar men ja oroar mig inte......ja hinner vända å åka tillbaka innan ni är framme
är de bakok från scorpio? vet du hur mycket oket bygger från ytter sidan på skivan till den högsta punkten? vad är de för tjocklekt på skivan?stroker_tim skrev:bmw skivor, scorpio ok. snöbollen fästen för ok mm mm ojoj va jobb de vart innan det blev brainget är kvar av orginal måtten på skivor bla
![]()
hehe nja kanske skulle skrivit hella arbetsförloppet,att hitta tdc!j björk skrev:Ska kolvarna vända under deckplanet på en sådan här maskin?
Känns ju som lite gå över ån efter vatten att ha dome på kolvarna i så fall![]()
Fränt bygge
tjena wigge! ja som sagts så vart det mycket jobb för att få det att passa! så har såklart glömt alla mått förutom att ja minskat total diametern på skivan 13mm..Daniel 850 skrev:är de bakok från scorpio? vet du hur mycket oket bygger från ytter sidan på skivan till den högsta punkten? vad är de för tjocklekt på skivan?stroker_tim skrev:bmw skivor, scorpio ok. snöbollen fästen för ok mm mm ojoj va jobb de vart innan det blev brainget är kvar av orginal måtten på skivor bla
![]()
ja jagar smidiga ok att sätta fram på min drag 142a.... väldigt ont om plats... tycker dom såg små å smidiga ut!
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.ph ... highlight=
mvh Wigge