http://forum.savarturbo.se/viewtopic.ph ... vor+amazon
Där är annars en gammal tråd som jag hade glömt...
projekt PV -60
- Cpt Tuttle
- Forumsberoende
- Kontakt:
- black_sirpa
- För mycket laddtryck
-
- Lite mer laddtryck
tjena inte behöver du bytta upp hängning på backaxeln bra för att du ska srfo besikta. jag har själv pvns oginal upphängnig back med 1031 axel och 140fram vagn med 164 vent skivor. och sen har jag 850 turbo med chev350 automat och det är helt okej säger dom. pvns upphängning före kommer på vissa amerikanska tävlings bilar. så det är ingen dålig upphängning.
- black_sirpa
- För mycket laddtryck
- Cpt Tuttle
- Forumsberoende
- Kontakt:
- black_sirpa
- För mycket laddtryck
tjena,, de har inte varit nån uppdate på läänge..,
men de har inte hänt så mkt heller,, ont om motivation.
men nu kommer det en liten iaf., :p
jag har fått fästerna till intercoolern klart, å fästerna till kylaren är strax färdiga.

jag har fått fästerna till intercoolern klart, å fästerna till kylaren är strax färdiga.

aldrig en PV för lite!
det krävs en bra musiker för att spela metal, för hiphop krävs bara en dålig uppväxt.!
det krävs en bra musiker för att spela metal, för hiphop krävs bara en dålig uppväxt.!
- black_sirpa
- För mycket laddtryck
jag har blästrat å spacklat motorutrymmet men annars ligger de lite lågt nu, ont om garageplats å alldeles för många projekt. b.la. en isracing 240 turbo projekt.Berrkan skrev:Hänt nå mer på bygget?

aldrig en PV för lite!