BMW 750 V12 Dubbelturbo
- Robert Markström
- Forumsberoende

16V/HX40 billet/filat lite överallt & vems. 540hp & 566Nm på naven @ 1.5 bar
Tråd - http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?f=21&t=56489" onclick="window.open(this.href);return false;
TfnNr: 073-844-21-26
///Robban
Tråd - http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?f=21&t=56489" onclick="window.open(this.href);return false;
TfnNr: 073-844-21-26
///Robban
- Galant turbo
- För mycket laddtryck
- Kontakt:
I går
kom äntligen en vattenpump, tro det eller ej. Satt jävligt långt inne den där pump-jäkeln! En ny var ju som sagt inget alternativ då den kostar som bilen. Men www.fiddesgarage.se levererade snabbt till bra pris. Snabbt efter att jag fick tummen ur dvs.
Sen vart det ju lite tillökning i garaget häromdan också. Stackars oskyldiga lilla skapelse, kommer ju att bli en hård uppväxt, till veckan tänkte jag lära upp krabaten att byta stift på tolvan. Borde gå att knyta en stropp i blöjan och sänka ner honom bara.

Sen vart det ju lite tillökning i garaget häromdan också. Stackars oskyldiga lilla skapelse, kommer ju att bli en hård uppväxt, till veckan tänkte jag lära upp krabaten att byta stift på tolvan. Borde gå att knyta en stropp i blöjan och sänka ner honom bara.

*När nyfikenheten överträffar förståndet*
Jens Larsson
Porsche 996 Carrera -00
BMW 750 V12 Dubbelturbo -88 (på pallbockar)
Starion Turbo Intercooler -86 (på pallbockar)
BMW 520d -12 (wtf?)
Lenko Larven 340cc -82 (på pallställ)
Jens Larsson
Porsche 996 Carrera -00
BMW 520d -12 (wtf?)
Hehe, passa dig, grabben ger dig redan onda ögat med knuten handGalant turbo skrev:I gårkom äntligen en vattenpump, tro det eller ej. Satt jävligt långt inne den där pump-jäkeln! En ny var ju som sagt inget alternativ då den kostar som bilen. Men www.fiddesgarage.se levererade snabbt till bra pris. Snabbt efter att jag fick tummen ur dvs.
*bild*

Simon Johannesson
- Galant turbo
- För mycket laddtryck
- Kontakt:
Killen har attityd, inget snack om det
Men jag ska förtydliga att det är kumpanens avkomma på bilden, jag är totalt talanglös i den där vuxna världen av förhållanden och dylikt.
Sen skulle jag ju aldrig sänka ner min egen unge i det motorutrymmet...

Men jag ska förtydliga att det är kumpanens avkomma på bilden, jag är totalt talanglös i den där vuxna världen av förhållanden och dylikt.
Sen skulle jag ju aldrig sänka ner min egen unge i det motorutrymmet...
Jens Larsson
Porsche 996 Carrera -00
BMW 520d -12 (wtf?)
Jens Larsson
Porsche 996 Carrera -00
BMW 520d -12 (wtf?)
- Daniel-635
- Forumsberoende
Grattis till tillökningen i Teamet 
Hoppas att ni finner både tid och inspiration till ett pumpbyte det är ju såååå nära nu

Hoppas att ni finner både tid och inspiration till ett pumpbyte det är ju såååå nära nu

Förr hade bilar fem hjul och fyra skärmar, nu är det tvärtom.
Min Youtubekanal https://www.youtube.com/user/daniel635biturbo
Min Youtubekanal https://www.youtube.com/user/daniel635biturbo
-
- För mycket laddtryck
- Galant turbo
- För mycket laddtryck
- Kontakt:
"Ny" vattenpump är införskaffad. Den gamla åkte ur i ett nafs, men att få den bättre av pumparna att fastna på motorn verkar svårt. Den ligger ju där och bara vill i. Skit på spakarna i operativsystemet är det egentliga problemet
Utökningen i personalstyrkan visade sej vara värdelös. Måste nog avsätta en resurs om det här skall plana ut i det katastrofala brand/rök -inferno som det var tänkt.
Men vi följer fackets regler, -sist in sist ut. Så blöjpaketet ligger illa till. Den satans åkomman fick aldrig ur stiften när jag tryckte ner honom. Inkompetens borde ju vara anledning nog att skapa en resurs till arbetsmarknadens förfogande.
Sitter fina vinterdäck på bilen nu iaf. Borde gå att göra en baklänges-burn out ut i friheten då, eller ut i grannskapets planerade tulpanodling i sämsta fall

Utökningen i personalstyrkan visade sej vara värdelös. Måste nog avsätta en resurs om det här skall plana ut i det katastrofala brand/rök -inferno som det var tänkt.
Men vi följer fackets regler, -sist in sist ut. Så blöjpaketet ligger illa till. Den satans åkomman fick aldrig ur stiften när jag tryckte ner honom. Inkompetens borde ju vara anledning nog att skapa en resurs till arbetsmarknadens förfogande.
Sitter fina vinterdäck på bilen nu iaf. Borde gå att göra en baklänges-burn out ut i friheten då, eller ut i grannskapets planerade tulpanodling i sämsta fall

Jens Larsson
Porsche 996 Carrera -00
BMW 520d -12 (wtf?)
Jens Larsson
Porsche 996 Carrera -00
BMW 520d -12 (wtf?)
Tror ni får läsa på lite anställningsregler, för tillämpar ni:
Sist in, SIST ut, ja då kommer snart nytillskottet att va ensam ägare av firman

Sist in, SIST ut, ja då kommer snart nytillskottet att va ensam ägare av firman

Volvo 745 Tic - Portad 531,extraktor,K27, 50 mm Wastegate, 6 pucks sinter och förstärkt Sachsplatta Sprut på G!
Volvo 242L - 76 B23E & M46 Bruksbil
Volvo 242DL - 75 355 & 4 -petad manuell, kass låda, usa skräp!
Volvo 140 Cab - Sommar bil
Volvo 242L - 76 B23E & M46 Bruksbil
Volvo 242DL - 75 355 & 4 -petad manuell, kass låda, usa skräp!
Volvo 140 Cab - Sommar bil