Nån som gjort Affärer med 4banger??

Tjata om vad som helst .
FMR
Forumsberoende

Nån som gjort Affärer med 4banger??

Inlägg av FMR »

Nån som gjort affärer med han anders rosencrantz heter han har nämliggen inte betalat för skickade varor var 3-4 veckor sedan svarar ej på pm men har sett att han varit inloggad!

Är så tråkigt att när man försöker lita på folk o skickar paket o säger att han kan betala när han hämtat ut det !
Niclas Winberg
Lite mer laddtryck

Inlägg av Niclas Winberg »

Det var ju inte kul att hör :(
ser jag honom skall jag fråga.
Och ser någon annan honom på något
Race i sommar kan ni fråga honom.
Hoppas att det löser sig.
skriv om det fixar sig,så man inte trampar någon
på tårna.

Nicke.
Användarvisningsbild
Jens Gustavsson
Sävar Turbo Racing
Kontakt:

Inlägg av Jens Gustavsson »

prova att ringa han, det är inte alla som är så haj på datorer, alltid bättre att prata direkt.

tror inte han försöker lura dig, kan bero på olika saker. skulle tro han är mer rädd om sitt ryckte än att göra så.

jag är också skeptisk till att hänga ut personer på nätet så här utan att först snackat ut riktigt med personen i fråga.
The
Forumsberoende
Kontakt:

Inlägg av The »

Jens Gustavsson skrev:jag är också skeptisk till att hänga ut personer på nätet så här utan att först snackat ut riktigt med personen i fråga.
Klarar man av att göra affärer via nätet men inte svara på pm/mail så får man skylla sig själv om man blir uthängd när man slirar med betalningen imo.

Men ringa är ju alltid en bra lösning, du vet ju vad han heter och var han bor.. inte så svårt att hitta telefonnumret.
Torbjörn.A
Har man slagit yxan i båten får man ro som fan
Användarvisningsbild
K.jonsson
För mycket laddtryck

Inlägg av K.jonsson »

Jag har gjort affärer med han och det har inte vart några problem och blivit betalt mm

Har hans nr om du inte har det eller orkar leta.
Så skicka ett PM om du vill ha det.

Mvh
K
Användarvisningsbild
Dalmasen
För mycket laddtryck

Inlägg av Dalmasen »

Jag gjorde en affär med honom för ett par år sen.Samma sak där att han va inloggad och läste pm i över 1 månad utan att svara. Hota med att hänga ut honom för då verkar det bli fart på honom.Minns inte exakt nu men jag tror jag väntade 5 veckor utan att han hörde av sig men efter hot om att hänga ut historien på varenda motorforum i Sverige tog det bara 3 timmar innan ett svar kom :hihi:
Citat "PowerMagazine": 450 hästkrafter i en 2 liters Volvomotor med bensin som drivmedel är en uppgift ,som man SKA vara tveksam över.Motsvarande effektivitet skulle tex innebära 1575 hästkrafter ur en 7 liters V8 motor.
Användarvisningsbild
Dennis Öhman
Forumsberoende
Kontakt:

Inlägg av Dennis Öhman »

Dalmasen skrev:Jag gjorde en affär med honom för ett par år sen.Samma sak där att han va inloggad och läste pm i över 1 månad utan att svara. Hota med att hänga ut honom för då verkar det bli fart på honom.Minns inte exakt nu men jag tror jag väntade 5 veckor utan att han hörde av sig men efter hot om att hänga ut historien på varenda motorforum i Sverige tog det bara 3 timmar innan ett svar kom :hihi:
Ja nu e han uthängd :roll:
Användarvisningsbild
Tommy Luhr
Forumsberoende
Kontakt:

Inlägg av Tommy Luhr »

hört en annan historia med om en hel kaross som inte var som det skulle med någon av bröderna, men det är bara en av dom som krånglar.

Jag har bara köpt en wastegate av dom och den fick jag som tänkt var.

Tråkigt med lurendrejeri.
Volvo B230 -1064 WHP
Topplocksportning!
Dynamisk vevaxelbalansering!
Motordyno!
Chassiedyno!
http://www.overboostracing.se
070-3755169
Användarvisningsbild
Jens Gustavsson
Sävar Turbo Racing
Kontakt:

Inlägg av Jens Gustavsson »

Tommy Luhr skrev:hört en annan historia med om en hel kaross som inte var som det skulle med någon av bröderna, men det är bara en av dom som krånglar.

Jag har bara köpt en wastegate av dom och den fick jag som tänkt var.

Tråkigt med lurendrejeri.
jag tar ingens parti och jag vill inte blanda mig i detta, jag vill bara framföra att slarv och lurendrejeri ibland kan förväxlas och det kanse är lite väl taskigt att hänga nån bara för man har glömt eller strulat till nåt några gånger.

jag är själv mästare på det ibland då jag har lovat 100grejor samtidigt och har dåligt med tid.

men är det problem med nån forums medlem som inte sköter sig och vi känner att det finns stark bevisning direkt från källan som haft problem så pm nån av oss moderatorer så hjälper vi till att fixa till det så gått vi kan.

gammla historier man hört talas om vill vi inte att det diskuteras om öppet då de ofta inte säger hela sanningen och det kan va saker som har ordnad sig mellan köpare och säljare.
FMR
Forumsberoende

Inlägg av FMR »

bara o bita i det sura äpplet o se glad ut! :)

Kanske skulle införa nåt pricksystem/omdöme?? ex som på tpc /tradera

Då detta är ett mkt seröst forum utan en massa fjortisinlägg o trams o tycker det ska förbli så..

/Niklas
Användarvisningsbild
sura
För mycket laddtryck
Kontakt:

Inlägg av sura »

Är du säker på att han har fått grejerna då ?
Kanske är så att han oxå sitter hemma och svär för att han inte har fått några grejer, och därför inte har betalat...
Posten är ju inte direkt kända för att lyckas hela tiden....

Det är väl bara att leta på numret hem till Anders och Lotta.
Hittar du inte det så kan jag fixa både hem nr och mobil.
Snabbast i Hallsta Moppers 124 km/h

"Hellre Parkinsons och spilla ut halva groggen,
än Alzheimers och glömma var man ställde den..."
nitraM
För mycket laddtryck

Inlägg av nitraM »

Ja dom där på posten e inte så snabba alltid.

Jag själv har blivit uthägnd på ett forum för att jag "Inte" skickat grejen,
vilket jag hade gjort.
Efter 2-3 veckors bråk å letande via posten så åkte jag till mitt inlämnings ställe.
Och vad står så fint där bakom disken?? :twisted: :twisted: :twisted:
Mitt paket.

Men det ordnade sig å jag fick en ursäkt.
Babs
För mycket laddtryck

Inlägg av Babs »

sura skrev:Är du säker på att han har fått grejerna då ?
Kanske är så att han oxå sitter hemma och svär för att han inte har fått några grejer, och därför inte har betalat...
Posten är ju inte direkt kända för att lyckas hela tiden....

Det är väl bara att leta på numret hem till Anders och Lotta.
Hittar du inte det så kan jag fixa både hem nr och mobil.
men han hade ju varit inloggad flera gånger,missade han vederbörandes pm då?
Användarvisningsbild
Dalmasen
För mycket laddtryck

Inlägg av Dalmasen »

air_denka skrev: Ja nu e han uthängd :roll:
Det är möjligt men problemet med såna här personer uppstår när det kommer nån som inte vågar/orkar ringa hundratals samtal (utan svar) och skicka pm/mail till förbannelse för att få tag på en person som skiter i att svara.Då är ju den personen lurad.
Om tex inte jag hade ringt i stort sett varje dag i över en månad utan skitit i det så kanske han suttit och skrattat över mina 4000:- jag betalade.En del kanske ser det som läropengar och rycker på axlarna åt sånt här men det vägrar jag.Med internet så får man räkna med att det känns om man inte sköter sig.Faktum är att jag tycker att det är bra så länge det finns fog för det.
Citat "PowerMagazine": 450 hästkrafter i en 2 liters Volvomotor med bensin som drivmedel är en uppgift ,som man SKA vara tveksam över.Motsvarande effektivitet skulle tex innebära 1575 hästkrafter ur en 7 liters V8 motor.
popoff
Lite mer laddtryck

Inlägg av popoff »

hejsan jag blir så jävla trött på folk som säger att dom har skickat så sitter jag å väntar . så jag beställde från kl racing fick det 3dagar senare ,väntade på paketet länge från fmr :thumbdown: till slut så tröttnar man.
Skriv svar