[Roger Berglund , 0705191509]
Vill ni ha något pulverlackat så är det bara att höra av sig!
För Proffs & Kvalitetsmedvetna http://www.lube-tools.se
Generalagent för Cougar lubricants
Tel 090-52178
Motorsports oljor från Cougar.
Rak 40,50,60 mineral olja
Rak 40,50 helsyntet olja
Cougar 600 - 75w perfekt för Bmw Zf lådor samt Getrag lådor
haha är ni så sugna att se den? nej men den kommer upp snart, väntar bara på att paby ska ha tid att fixa den, men jag håller på och leker lite i vegas så jag kanske hinner före bara den blir bra
haha är ni så sugna att se den? nej men den kommer upp snart, väntar bara på att paby ska ha tid att fixa den, men jag håller på och leker lite i vegas så jag kanske hinner före bara den blir bra
ja vi vill se den
Håller med DruTTeN, Inget slår skön sången från Webrar!
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Bra jag har iallafall lagat bilen nu, det var iallafall diffdreven som gått sönder eller vad dom kallas ^^ öppnade luckan och där låg det en massa skit. så det var bara att svetsa fast så nu är den aga diffad, var och köpte en sprillans kardan också för endast 500kr så jag är nöjd
Paby kommer väl över en sväng till mig idag så jag ska försöka tvinga honom att göra klart filmen jag har börjat på, ursäkta att ni får vänta så länge men lovar att den kommer upp snart. eller man kan väl inte kalla det en film men typ ett filmklipp
nu har det varit dött här ett tag, filmen kommer när den kommer men iallafall tänkte höra med er vad är det som inte stämmer när motorn eftertänder(det händer bara ibland)? Alltså den tänder fast jag stängt av bilen, kan det vara att jag har för mjuka tändstift? eller vad brukar det vara?
Sankan skrev:nu har det varit dött här ett tag, filmen kommer när den kommer men iallafall tänkte höra med er vad är det som inte stämmer när motorn eftertänder(det händer bara ibland)? Alltså den tänder fast jag stängt av bilen, kan det vara att jag har för mjuka tändstift? eller vad brukar det vara?
kommer inte ihåg vad det kallas men då e oftast cylindrarna slitna och finns sotrester som antänds uppe i cylindrarnas överdel, glöd tändningen tror jag d hette....den typ frustar som om den kvävdes?
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Rydberg skrev:kommer inte ihåg vad det kallas men då e oftast cylindrarna slitna och finns sotrester som antänds uppe i cylindrarnas överdel, glöd tändningen tror jag d hette....den typ frustar som om den kvävdes?
cylindrarna borde ju inte vara slitna när allt är i princip nytt på bilen ^^ blir att byta till hårdare stift som Simon säger så får vi se vad som händer, men nu har den faktiskt inte eftertändit, ställde in tändningen lite nogrannare så får se om det kommer tillbaka eller om det har försvunnit
Rydberg skrev:kommer inte ihåg vad det kallas men då e oftast cylindrarna slitna och finns sotrester som antänds uppe i cylindrarnas överdel, glöd tändningen tror jag d hette....den typ frustar som om den kvävdes?
cylindrarna borde ju inte vara slitna när allt är i princip nytt på bilen ^^ blir att byta till hårdare stift som Simon säger så får vi se vad som händer, men nu har den faktiskt inte eftertändit, ställde in tändningen lite nogrannare så får se om det kommer tillbaka eller om det har försvunnit
aha, d hade jag missat..."brukar" bli så på slitna motorer dock...
Har läst igenom din tråd ett par gånger nu, blir mer och mer sugen på 142a för varje gång
Blir en sån till våren om jag inte får tag på en 242a med den eftertraktade årsmodellen 1975
Lycka till, vi får ta ett race nästa år när jag har körkort är juu bara 6 mil till Fagersta
Simon.j skrev:Har läst igenom din tråd ett par gånger nu, blir mer och mer sugen på 142a för varje gång
Blir en sån till våren om jag inte får tag på en 242a med den eftertraktade årsmodellen 1975
Lycka till, vi får ta ett race nästa år när jag har körkort är juu bara 6 mil till Fagersta
//Simon
haha jo 142er är bra fräna aldrig fel med en 242a heller. Klart vi får, förhoppningsvis går min bil ännu bättre då