Sankans B20 turbo bygge
haha ska fan ta att göra det! ska ta mig ett snack med honom imorgon =)Emils skrev:det är bara börja elda då
Idag var jag iallafall ut på isen med bilen, helve** vad skoj det var

skulle bli förvånad om det inte håller nu och dum som jag är tänker jag aldrig på att ta med kameran när jag ska meka, kommer jämt på det när jag är där... ska försöka att inte glömma den och bilder kommer nog säkert ifrån när vi var ute på isen om intresse över lite sånna bilder finns
Update:
Snart är det dags för rullande landsväg av bilen
ställa in förgasarna och allt optimalt sen kika hur många hk det ligger på bakhjulen, hoppas jag hinner till nästa vecka. ska beställa hem en facet och filter king från kg, måste bara kika vad jag behöver för anslutningar innan jag beställer. Jag vill ju ha riktig pump med tryckregulator när den ska in 
Snart är det dags för rullande landsväg av bilen

okejMartin H skrev:ok den där värsting motorn jag berättade om som bara hade 180hk är också bromsad där, så det blir ju kul att höra vad din ger. lycka till

Det ligger i Huddinge här har du länk till hans hemsida http://lundbladmotor.se/
Det kostar 3000:- för att ställa in och bromsa
inte farligt tycker jag
Det kostar 3000:- för att ställa in och bromsa

synd det låg på felsida av sthlm, men men har ju en kille här i stan som har rolling road så får vell ta o kika in hos han...Är egentligen inte så pigg på o göra d hos han för han e lite som han e...
Håller med DruTTeN, Inget slår skön sången från Webrar!
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Vad menar du med fel sida?Rydberg skrev:synd det låg på felsida av sthlm, men men har ju en kille här i stan som har rolling road så får vell ta o kika in hos han...Är egentligen inte så pigg på o göra d hos han för han e lite som han e...

- Roger Berglund
- Sävar Turbo Racing
- Kontakt:
hur gåre me filmen? 

[Roger Berglund , 0705191509]
Vill ni ha något pulverlackat så är det bara att höra av sig!
För Proffs & Kvalitetsmedvetna
http://www.lube-tools.se
Generalagent för Cougar lubricants
Tel 090-52178
Motorsports oljor från Cougar.
Rak 40,50,60 mineral olja
Rak 40,50 helsyntet olja
Cougar 600 - 75w perfekt för Bmw Zf lådor samt Getrag lådor
Volvo 244 - 75 , B230 Turbo
502hk , 566 nm vid 2.0bar @ E85
Vill ni ha något pulverlackat så är det bara att höra av sig!
För Proffs & Kvalitetsmedvetna
http://www.lube-tools.se
Generalagent för Cougar lubricants
Tel 090-52178
Motorsports oljor från Cougar.
Rak 40,50,60 mineral olja
Rak 40,50 helsyntet olja
Cougar 600 - 75w perfekt för Bmw Zf lådor samt Getrag lådor
Volvo 244 - 75 , B230 Turbo
502hk , 566 nm vid 2.0bar @ E85
Enligt oss så är d på fel sidaSankan skrev:Vad menar du med fel sida?Rydberg skrev:synd det låg på felsida av sthlm, men men har ju en kille här i stan som har rolling road så får vell ta o kika in hos han...Är egentligen inte så pigg på o göra d hos han för han e lite som han e...det är väl ändå rätt för dig om du kommer från nyköping och närmare för dig än för mig för jag bor i Fagersta som ligger ca 18 mil ifrån

Håller med DruTTeN, Inget slår skön sången från Webrar!