bakaxel ammazon
bakaxel ammazon
nån bra bakaxel man kan skruva på en ammazon utan större ingrepp tex 240?
Rallykalle skrev:Om vi går vidare på ämnet lite grann....
Finns det nån kul axel man kan modda dit med samma bultmönster??
240-axel vore ju kul, men har redan cromfälgar i amazonens bultmönster! Vill inte gärna borra om fälgarna även om det går...
borra om 240 drivaxeln eller bygg spacers som ändrar bult mönstret
180zx..
joel lindell
joel lindell
[quote="joelborra om 240 drivaxeln eller bygg spacers som ändrar bult mönstret[/quote]
Hur gör man med bromssystemet då???? Lite jobbigt att borra bromsskivor varje gång det ska bytas!!! Eller går det att modda dit orginal bromstrummor på 1030 axeln?? Så lite modd som möjligt, och så mycket orginaldelar som möjligt underlättar vid eventuellt underhåll!
Borra om drivaxlarna låter som ett bra alternativ för övrigt.. Spacers går inte dit.
Redan nu är det på gränsen att fälgarna går innanför..
Hur gör man med bromssystemet då???? Lite jobbigt att borra bromsskivor varje gång det ska bytas!!! Eller går det att modda dit orginal bromstrummor på 1030 axeln?? Så lite modd som möjligt, och så mycket orginaldelar som möjligt underlättar vid eventuellt underhåll!
Borra om drivaxlarna låter som ett bra alternativ för övrigt.. Spacers går inte dit.
Redan nu är det på gränsen att fälgarna går innanför..
David B
vänta lite nu, måste man inte bygga en sån där helvetes jigg för o kunna få dit en ny bakaxel?
Har iallaf fått d till svar när jag frågat...
Så har ngn en bild på d så lägg upp!
Har iallaf fått d till svar när jag frågat...
Så har ngn en bild på d så lägg upp!

Håller med DruTTeN, Inget slår skön sången från Webrar!
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....