hej idag vart bilen målad det vart väldiget bra efter alla om ständigheter måste jag säga färger är väldiget blank så nu ska det bli hård körnig så den kommer ut till våren för hoppnis viss...
är det någon som vet vart man kan köpa bra båggar och sätta ditt som man skruvar ditt TACK SAMMA FÖR SVAR
själv vart jag nöjd med lacken på bilen skriv nu vad ni tycker om allt.... kommer mer bilder under veckan...
hej nu har jag börjat lite och sätta ditt lite små saker och här kommer bilde på hur färggen vart när den har tårkat jag tycker det vart riktiget bra ni får gärna skriva vad ni tycker se om man hinner göra nåt imrgon hoppas på dä
tack så mycket för alla komentarer jag är mycket nöjd med lacken så nu börjar det roliga kommer mer bilder i veckan hoppas jag... alla som har sätt lacken tycker att den vart riktigt bra och nästan damm fri
hej ikväll har jag fixat till m40 lådan som jag ska ha jag tycker det vart fint se hur länge den håller ihop kommer mer bilder efter helgen skulle jag tro
alex skrev:hej ikväll har jag fixat till m40 lådan som jag ska ha jag tycker det vart fint se hur länge den håller ihop kommer mer bilder efter helgen skulle jag tro
ditt största misstag hittils , kör på m45 lr m400 iställe...Personligen blir d m47 för komfortens skull och den är klenare än både m45 o m400....Men du lär ju få ut mer effekt än mig så kör på ngn av dom lådorna
Håller med DruTTeN, Inget slår skön sången från Webrar!
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....