Dax för en liten update!
Grenröret har fått en WG anslutning samt mätuttag för avgastemp samt avgasmottryck. Samt blivit helsvetsat. Även aktivatorn till VNT:n har fått ett nytt fäste. Det blir till att köra med Garretts aktivator då den som satt på KKK:n inte ville vakna till liv.
En Sinterlamell fån ett avstannat SAAB rally projekt har frått Mazda splines.
Tidigare så sög bränslepumpen luft när bränslenivån hamnade ner mot 10l, så jag knopade ihop en catchtank, som matar en Biltemapump samt ett A4 bränslefilter.
Motorkuddarna som var minst sagt slut, blir utbytta mot dito i robalon. Efter att ha skurit bort det mesta av gummit, bränndes det sista ut.... Varför är det så kul att elda??
Nu på tur står det att knopa ihop laddluftkylaren samt tryckrör. Har måttat in cellpaketet, nya gavlar står på tur!
Det var allt för denna gång.