weber-power skrev:ska han riva den igen?SnoWFreaK skrev:varför ska du riva motorn igen?
Nej jag ska inte riva den!. ska bara montera ner det mesta igen och göra om det..hade fuskat med bränslereturen samt lite annat smått å gott..
weber-power skrev:ska han riva den igen?SnoWFreaK skrev:varför ska du riva motorn igen?
Jajemän nu är det bara små saker kvar att görasmattias skrev:Det var ingen skillnad i att ställa grundtryck 0.2 eller 0.3, så det blev 0.3. Man kan väl prova med lägre om det visar sig att den blir knepig och vill flöda ibland, men den hade inga sådana problem efter returen från regulatorn gjordes grövre (10 mm prisol).
Nu är det bara nå små grejer så är den här säkert rätt driftsäker, synd att man skulle behövt lite hårdare dämpare, fjädrar och sen lite fäste men det finns ju en vår runt hörnet.
Joo jag längtar också till våren för att se hur bra snyt det verkligen är i maskinen men den kändes då grym som satan då man bromsa samt gasa så den fick jobba mot någotLanda_in_Racing skrev:Haha kalas!!
Hoppas bara våren kommer så vi fårseden in action![]()
![]()
MVH Andreas
ahah jaduu ibland får man ha tur ocksåweber-power skrev:besiktningsdecibel... vafan e de?åkte in med min ettförti med rakt 2,5tums system och en pytteliten slutburk? de ekade i hela hallen men ja mena vadå dom tyckte de lät fränt bara
![]()