Förgasar strul piaggio.
Förgasar strul piaggio.
Har förstått att luftburken är mycket viktig. Går bara på full choke. Men får inte så mycket luft då. Kan man få den att gå med större munst? Lagom storlek på otrimmad? Muppen är en super bravo.
Nu va det en massa år sedan jag pysslade med piaggio men har för mig att jag fortfarande minns hur man får bra med fart på dom!
mycket sitter i veven och där e jag rätt säker på att det var så att man öppnar 0.63-0.65mm uppåt och 1,2mm neråt sedan tar du upp insuget och gör det koniskt och fyrkantigt men passa så du inte tar förmycket ska ju täta mot veven,har du gjort det så kan du köra med ett 54 munstycke och borra 2av lufthålen ca1mm styck.
Men det stora problemet med bravon är tändningen,byt den mot en ciao tändning så blir det fart,fast den kommer bli svag på lågvarav men varvar ordentligt istället, och den va helvild från halvgas vill jag minnas
mycket sitter i veven och där e jag rätt säker på att det var så att man öppnar 0.63-0.65mm uppåt och 1,2mm neråt sedan tar du upp insuget och gör det koniskt och fyrkantigt men passa så du inte tar förmycket ska ju täta mot veven,har du gjort det så kan du köra med ett 54 munstycke och borra 2av lufthålen ca1mm styck.
Men det stora problemet med bravon är tändningen,byt den mot en ciao tändning så blir det fart,fast den kommer bli svag på lågvarav men varvar ordentligt istället, och den va helvild från halvgas vill jag minnas

större skrotlager en reservdelslager!