Det är ju inte billigare idag direkt med grejer te gamla volvos. har du jobbat någe på amazonen i helgen alex? , du har väl förstås vart ute o drucke mäsk som vanligt
b20_freak skrev:Det är ju inte billigare idag direkt med grejer te gamla volvos. har du jobbat någe på amazonen i helgen alex? , du har väl förstås vart ute o drucke mäsk som vanligt
haha kul du nee jag hållde på en del igår gjorde rent en massa saker och nu mår jag inte så bra håller på och bli sjuk så man har ingen orka och hålla på med nåt.... finns väl ingen som gör rakskurena m40 låder längre om jag inte är helt ute och cyklar...
mja de e saftiga pengar , men drevningen blir väll bättre, oftast hög 1a, halvhög 2a, tät till 3-4. m40 har väll i stort sätt samma steg på varje växel (?) vilket kan resultera lite hög 3 och 4 om man endast växlar ner bakaxeln. fast det funkar ju kanon om man inte är för petig, har ju själv 4:88 och m40, de funkar kanon. men tätsteg är nog roligare= dyrare.
joo det är klart det vorre kul med en lite roligar låda.. men om jag byter låda så blire m400 eller m45 dogbox blir i sånt fall.. till och börja med kör jag med m40 och sen 4:56 utväxling b20_freak funkar det bra med bakaxeln på 142an
b20_freak skrev:Står de stilla me amazunken elle? trodde att du skulle få lite inspriration när jag stannade till o drog ur min B18 motor
neee det har inte hänt mycket den här veckan har jobbat en hel del så man har inte varit hemma så tidiget... hehe b18 joo visst den gick rart tänk när man kan va ute och köra så där är det du som har varit och ritat i fjugesta hehe