Skulle ut och starta bilen idag och först så fick jag nöta starten i en halv timme sen börja den hosta sen starta den gick rent på tomgång börja fara hann typ 50m börjar hosta och spotta som fan tappar varv håller på att dö frikopplar då vaknar den igen går perfekt att fri varva på tomgång men direkt man belastar är det som att den bryter hukkrar och håller på att dö..
nån som har nån teori om det ?..
Motronic Problem
-
- Lite mer laddtryck
Motronic Problem
Volvo 760 Turbo Intercooler -87
B230FK -96
B230FK -96
- calle Bengtsson
- Forumsberoende
- Kontakt:
hej
först och främst kolla luft läckage??
kolla varvtals givare och spridar slutsteg, har du termotid givaren inkopplad runners fyra pa inusget under monterad i toppen är kallstaren tät hur sag stiften ut blöta torra? Samt kolla luftmängd mätaren
kolla varvtals givare och spridar slutsteg, har du termotid givaren inkopplad runners fyra pa inusget under monterad i toppen är kallstaren tät hur sag stiften ut blöta torra? Samt kolla luftmängd mätaren
trött Familje far.... Hobby Bil Volvo 850 Kombi
Åker BMW 123 D
))
Åker BMW 123 D

-
- Lite mer laddtryck
Re: hej
har kollat inget läckage, lmm är ny, termotid givaren sitter fast i en hållare på en kylarslang då nyare motorer inte har nått hål för den.. den kan tända 2 gånger sen blir stiften blöt..calle Bengtsson skrev:först och främst kolla luft läckage??
Volvo 760 Turbo Intercooler -87
B230FK -96
B230FK -96
-
- Lite mer laddtryck
- calle Bengtsson
- Forumsberoende
- Kontakt:
hej
jag har bara haft icke standard bilar men jag tror dom skall bygga upp ett tryck. mina pa räsern gick konstant
trött Familje far.... Hobby Bil Volvo 850 Kombi
Åker BMW 123 D
))
Åker BMW 123 D

- calle Bengtsson
- Forumsberoende
- Kontakt:
-
- Lite mer laddtryck