Sa ju att det va svetsporr å ta fram handuken HaHaHa Har försökt å få fram om det är "hand svetsat" el om det är en robbot som gjort jobbet men verkar svårt å få fram men jag skickade bilderna till min polare som svetsar aluminum åt mig å han trodde nog tyvär att det är robot svetsat då det är jäkla jämt i mellan villorna Men som ja skrev tidigare skit samma vem/vad som gjort det för porrigt e det lika väl
med största sannolikhet robotsvetsat.
ingen människa år så stadig på hand.
OM det är handsvetsat så är det inte med Tig,
möjligtvis avancerad pulsmig modell skitdyr....
Finns yrkesfolk som svetsar Alu hela dagarna som fixar sådana svetsar! Om man nu vill ha en svets som ser "punktad" ut. Men detta har ju blivit "inne". Pågrund av att det oftast läggs sådana svetsar i tunnare alu ,samt är enklart att svetsa så.
Men lite skillnad mot de 99,9% som enbart svetsar hemma i garaget. Och som dessutom inte ens vet hur en riktig svets ska se ut lr utföras(Gäller inte alla men tyvärr de flesta).
Googlade häromdagen på hans namn, han svetsar för hand... är dock mycket bestämd med att det inte går att använda riktigt vilken svetsmaskin som helst, var viktigt att kunna ställa in sinusvågen noggrant och individuellt både på plus och minussidan osv osv, han blandade sin egen argon/heliumgas...!!!! svetsar i elitserien skulle man kunna säga! Tror att det är det snyggaste man sett i den där världen.
Det är ju rubbat vad bra! det verkar ju redan vara utrett om det är robot eller handsvets men att få en robot att svets dessa troligen individuella skapelser borde nog kräva ganska mycket jobb med programmering?
Man blir ju avis men troligtvis har han någon annan defekt!
Einstein var ju vass på fysik men kunde inte knyta skorna
Jag har ingenting att säga och jag tänker säga det högt!
madmagnus skrev:med största sannolikhet robotsvetsat.
ingen människa år så stadig på hand.
OM det är handsvetsat så är det inte med Tig,
möjligtvis avancerad pulsmig modell skitdyr....
men äckligt snyggt är det iaf
Han anger själv att han använder Miller Dynasty TIG-svets. Den billigaste i den serien har ett listpris på runt 70'000. Biffigaste listar över 150'000kr.