köpa skoter, vilken??
köpa skoter, vilken??
hadde tänkt köpa en ny skoter nu i sommar när dom kommer ner i pris. men är rätt grön på skotrar så jag undrar vilken ni tycker att jag ska ha. hyrde en F8 -09a nu i vintras och den gick ju helt underbart, men det skulle inte göra något med lite mer pulver i maskin. kör väll mest på leder men det är ju absolut roligast brevid leden. Hadde även tänkt testa på vattenkörning nu i sommar. M eller F1000 kanske?? om artic cat är nått att ha??
http://www.blocket.se/vi/20237070.htm?ca=6_s
http://www.blocket.se/vi/20420366.htm?ca=6_s
MVH
http://www.blocket.se/vi/20237070.htm?ca=6_s
http://www.blocket.se/vi/20420366.htm?ca=6_s
MVH

- Jonny Karlberg
- Forumsberoende
Jag skulle helt klart ha satsat på en Lång.
Tycker dom går mjukare efter leden och sen så behöver man ju inte börjar kallsvetas när man tänker tanken på att vika av.
Sen det här med vilket märke man ska ha.
Smaken är ju som baken. Köpt den du tycker ser bra ut =)
För innehållet är nog mest samma skrot och korn idag.
Inte funderat nått på 4 takt?
Tycker dom går mjukare efter leden och sen så behöver man ju inte börjar kallsvetas när man tänker tanken på att vika av.

Sen det här med vilket märke man ska ha.
Smaken är ju som baken. Köpt den du tycker ser bra ut =)
För innehållet är nog mest samma skrot och korn idag.

Inte funderat nått på 4 takt?
-
- Forumsberoende
skulle nog satsat på en crossfire en mittimellan maskin halvlång halvhöga kammar men det bästa av allt vanlig skidbredd för som du skrev kör mest led och då är en mountaincat en pain in the ass dels smal mellan skidorna och en matta på hårdspår som gör att det går för en fakir.
norrländsk och het - jo tack jag vet. Snygg och läcker, tack det räcker. Norrländsk och smart, så uppenbart! Alla vill se oss falla, men vi norrlänningar slår sönder dom alla. Tre ord räcker, jag föddes läcker! Norrlänningar är heta, det ska alla veta! Alla norrlänningar kopiera om du vill visa att du är en ......äkta norrlänning!
- Micke Johansson
- Skärgårds-trimmare
Ja hade köpt artic cats nya med turbo , 177 hk, Torsump och massa fränt ! 
http://www.blocket.se/vi/19343731.htm?ca=2_s

http://www.blocket.se/vi/19343731.htm?ca=2_s
ja 140 hästar är ju inte mycke å komma med, vågar ju gasa fulltThe skrev:få se här nu.. Lite grön på skotrar och tycker att en flång ny 800 på 140-ish hästar är lite för klen?![]()
Köp någon form av crossover (354-370cm matta) av det fabrikat du gillar bäst.

MVH

-
- Forumsberoende
crossover ett mellanting som volvos cross country typ inte jeep inte familjebil.i skotervärden inte sport inte lössnömaskin.som jag sa förut mellan lång matta och skapliga kammar oftast 44mm och inte 51-60mm som på en riktig puderdräpare
norrländsk och het - jo tack jag vet. Snygg och läcker, tack det räcker. Norrländsk och smart, så uppenbart! Alla vill se oss falla, men vi norrlänningar slår sönder dom alla. Tre ord räcker, jag föddes läcker! Norrlänningar är heta, det ska alla veta! Alla norrlänningar kopiera om du vill visa att du är en ......äkta norrlänning!
På en led räcker 100hk gott och väl, då är chassi/fjädring av mycket större betydelse, vill du däremot bara vara värst på sjön är ju saken en annan.Löwen skrev:ja 140 hästar är ju inte mycke å komma med, vågar ju gasa fulltThe skrev:få se här nu.. Lite grön på skotrar och tycker att en flång ny 800 på 140-ish hästar är lite för klen?![]()
Köp någon form av crossover (354-370cm matta) av det fabrikat du gillar bäst.vad är en crossover?? ja den 4takt polarisen kanske vore nått?? hur är en rx1a med turbo annars??
MVH
man vill ju vara värst överaltS Iwarson skrev:På en led räcker 100hk gott och väl, då är chassi/fjädring av mycket större betydelse, vill du däremot bara vara värst på sjön är ju saken en annan.Löwen skrev: ja 140 hästar är ju inte mycke å komma med, vågar ju gasa fulltvad är en crossover?? ja den 4takt polarisen kanske vore nått?? hur är en rx1a med turbo annars??
MVH

MVH

Dom där första Rx-1 orna är inte så mycket att hurra för om man ska leka , Ledpisk passar den utmärkt till!
Däremot den nya RX-1:an (Apex) Den är betydligt bättre! Var och provkörde en kompis Apex Mountain med turbo Ca. 300hk. . .
Men gudarnas helvete vilket drag det var i den helt sjukt, bara darrade i hela kroppen efter en kort repa
Jag frågade hur långa skidlyft han gjort med den, och han svarade bara att "Jaa där vid 160 km/h så börjar skidorna sjunka"
Men vilken prisklass hade du tänkt dig ?
Däremot den nya RX-1:an (Apex) Den är betydligt bättre! Var och provkörde en kompis Apex Mountain med turbo Ca. 300hk. . .
Men gudarnas helvete vilket drag det var i den helt sjukt, bara darrade i hela kroppen efter en kort repa

Jag frågade hur långa skidlyft han gjort med den, och han svarade bara att "Jaa där vid 160 km/h så börjar skidorna sjunka"

Morgan Roth Andersson
0730-624940
Instagram:@Moggastarn
BMW E30 -84 ///M-Power Universal Racer
BMW 535i -88 ///M-Power - Motorlös
0730-624940
Instagram:@Moggastarn
BMW E30 -84 ///M-Power Universal Racer
BMW 535i -88 ///M-Power - Motorlös
okej, så den gammla rx1an är inget att satsa på?? annars ligger dom ju bra till i pris. priset är väll inte det viktigaste, kan lägga en slant på en rolig maskinMoggemx skrev:Dom där första Rx-1 orna är inte så mycket att hurra för om man ska leka , Ledpisk passar den utmärkt till!
Men gudarnas helvete vilket drag det var i den helt sjukt, bara darrade i hela kroppen efter en kort repa![]()