Takkar... Veldig morro å høre slikt!
Grunnen til at det ble en kombi er at "alle" andre bygger 2dørs7kanskje 4 dørs... Derfor! hehe
Ledningsnettet til hele bilen er ferdig, og alt funker
Målet er å få ferdig bilen til sørlandstreffet den 6 juni, så jobber på spreng om dagen for å bli ferdig...
Grenrøret og turbo ferdig montert med bandasje++, men gikk selvfølgelig tom for bandasje, så downpipen står igjen. Men kommer nok på i løpet av noen dager. Og eksosen håper jeg å få sveiset i helja.:
Fått tilpasset alt av bensinslanger og siste sjekk på innsug før det blir lakkert:
Har montert howe utløserlager og fått montert svinghjul, clutch og kasse:
Innsug lakkert:
Og måtte henge det på ista for å se:
Forstillinga har blitt litt annerledes, men er ikke helt ferdig ennå, mangler litt deler bare! Bildene juger litt, er mere sving enn hva bildene sier:
Men får å feire dagen som har blitt tilbrakt i verkstedet, så kan jeg bare si en ting
IT`S ALIVE
oljekjøler og brakett til filter montert:
fått bilen ned på hjula og fikk målt camberen, ca 3,5grader..hehe:
Motorrommet sånn det ser ut nå:
Har også fått hengt på dørene så nå begynner det å ligne på bil igjen
Har ett sett til med masitaly felger som jeg skal lakke å ha som slurehjul, men trenger nok kanskje flere. Så jeg måtte se hvordan det kunne bli med noen andre hjul jeg hadde liggende å! Blir kanskje litt lite med 15" med får nesten bare prøve... Syns felgene er litt kule
Fått gjort litt idag og, tar lang tid men trur det blir bra når det blir ferdig:
Dørtrekka blir skrudd fast og prøve montert før lakkering. Blei ferdi med 2 stk idag: