monark 58 reservdel (baklykta)

Allt om veteranmopeder,motorcyklar & pocketbikes
veterangrabben
Lite mer laddtryck

monark 58 reservdel (baklykta)

Inlägg av veterangrabben »

hej, nu är det så att jag har råkat gå in i min gamla moppes baklyckta så den gick i sönder och nu undrar om ni där ute på det här forumet har eller vet någon som säljer en baklykta eller skulle kunna få tag på en eller ge mig numret till någon som kan få tag på sådana delar eller länka en bra sida för Google hjälpte inte mycket :P

Bra saker att veta: Veteran Monark 58 ILO motor årsmodell 1958

Ps. Behöver Baklykta.

Hade varit jätte snällt om ni kunde hjälpa mig, känner mig ganska ledsen för att jag råkade förstöra pappas moppe när han litade på mig

PS: NY PÅ FORUMET SÅ HEJ HEJ
de äldre mopederna är mycket roligare att ha
G-son
Forumsberoende

Inlägg av G-son »

veterangrabben
Lite mer laddtryck

tack så mycket, men det ska vara en speciell lampa det ska vara en röd lite halvrund typ lite ägg formad till en moppe från 1958 med ilo motor och det är en monark
bozze86
Forumsberoende

Inlägg av bozze86 »

har du någon bild eller liknande till en sån du skall ha då jag har en gammal monark,cresent osv baklampa som ligger här som kan säljas till bra pris
G-son
Forumsberoende

Inlägg av G-son »

Nytillverkning av veterandelar, då särskilt uddadelar som bara satt på någon enstaka modell existerar i princip inte. Man får hålla koll på tradera ifall det dyker upp någon, man kan även fråga på moppeforum inriktade på veteraner men det funkar bäst om man har bild - många har grejer liggande på hyllan utan att veta vilken moppe dom hör hemma på.
http://www3.shellkonto.se/speed/phpBB2/
Undrar om inte Rösebäckens cykel och motor säljer begagnade veterangrejer med... Du hittar dom med google.
G karlsson
Lite mer laddtryck

Inlägg av G karlsson »

Japp lägg upp en bild så kanske de går att lösa, har lite delar ligger :) annars så är de nog Rösebäckens cykel och motor som gäller.
veterangrabben
Lite mer laddtryck

utav ren tur så hittade jag en som passade på den lokala loppmarknaden :) men det var lite sprickor i den men den är hel så nu kan jag köra igen tack för all hjälp
Skriv svar