sorry inte uppdaterat sen onsdag,men jag vart dyngförkyld tills idag. var in till dsg men "turbo mannen" som dom kalla han hade gått för dan

så jag ska återkomma på måndag.
nåväl inledde garage dagen genom att spränga ett batteri
flög en bra bit,fick plastbitar i både nacken och upp i huvet..
men sen tog det fart och jag vart klar med denna
krämade på ordenkligt med svetsa,både invändigt och utvändigt

tar dock med den till farsans jobb och snyggar till den inuti och planar yterna som säkert slått sig lite.
flödet kanske inte är det bästa

ökar kanske nån % om jag snyggar till den inuti sen
på platts
vart skapligt med turbon på platts
mö finare med huv
sen en bild på turbon,undrar om det bara är att lossa på muttern där och vrida rätt turbon så returen kommer nedåt och inte lutar snett.för det är väll bäst att ha oljetillförsel och retur rakt ner?
berätta gjärna hur man gör för att vrida kompressorhuset,eller vad det hette
