Vrålapan skrev:Jag har funderat på det men det är först nu som det blivit GALET DRAG i grejerna ska börja med att hitta en lösning så att jag kan justera tändningen, kanske så enkelt att jag fixar en skruv så att jag kan justera pickupen med en skruv, men naturligtvis måste jag ha en stroplampa problemet uppstår ju när jag måste veta graderna (ok man är ju inte dum men men man måste ha rätt grejer)
men satan vad galet det blev när allt lirade! ni som överladdat en bil o fått 3 dubbelt med hk vet vad jag pratar om o tänk sedan att det är i en maskin med hjulbas son är i mitt fall 46 cm!!!!!!
Jag skrattar varje kväll innan jag trynar...
pratade med en kompis som är polis idag han sa -jag vet ifan vad jag skall göra om jag stannar dig... din masikin är ju helt fel för gatan....
Nu är den klar för uppstart, men fan det är inte kul! jag vet ju att jag inte kan låta bli att ge fullt Vad händer då? visserligen så har jag sänkt tändningen o så men va fan...
Skall nog bara starta upp den o sen spara den till Dragracet på monkeymeetet 14-15 juni i Borås o "gasa tills det rasar"
Jag har ingenting att säga och jag tänker säga det högt!
Ja det skulle vara kul så man kan skicka på fullt
men istället skall jag svetsa på en liten ventil som jag kan ha öppen tills det är dags att ge fullt tryck, Hmmm typ eter 5 minuters körning
Jag har ingenting att säga och jag tänker säga det högt!