är en tjej i vilhelmina som har 240i caben om den ej blivit såld.
norrländsk och het - jo tack jag vet. Snygg och läcker, tack det räcker. Norrländsk och smart, så uppenbart! Alla vill se oss falla, men vi norrlänningar slår sönder dom alla. Tre ord räcker, jag föddes läcker! Norrlänningar är heta, det ska alla veta! Alla norrlänningar kopiera om du vill visa att du är en ......äkta norrlänning!
har varit blå innan den vart vit och även varit svart.är rikard johanssons gamla bil han kallas rokmolnet här på savarturbo.rådde förut om hälge 145an som går i nordmaling.vet därimot inte om rikard och dom byggde den i vilhelmina
norrländsk och het - jo tack jag vet. Snygg och läcker, tack det räcker. Norrländsk och smart, så uppenbart! Alla vill se oss falla, men vi norrlänningar slår sönder dom alla. Tre ord räcker, jag föddes läcker! Norrlänningar är heta, det ska alla veta! Alla norrlänningar kopiera om du vill visa att du är en ......äkta norrlänning!
jag tycker den ser precis ut som Jon Essebro´s kärra som han byggde för nåt år sen och då var den typ guld/orange? och så stod de glidmatic på sidan .. och den hade rörgrill och "jungfrubröst"baklysen och automatlåda
och om det är så att det är den så har jag en varning åt ägaren eller kompis åt denne
DET GÅR INTE ATT SLÅ KARATESLAG I FENORNA SÅ DET BLIR BUCKLOR
Fordon just nu:
Corvette C4 (till salu)
Toyota Starlet 1.3dl RWD -82 (till salu)
Golf II 1.8