Otroligt störigt, knappt nån musik på hela dagen när man körde lastmaskin... Bara ett oändligt tugg om han.
jag håller med dig, om man va med på 80 talet så förstår man nog bättre hur stor han va.Driddler skrev:När han slog igenom på 80-tal var det stort. Till och med gamla hårdrockare som mej själv rycktes med.
Looken och hans sätt de senaste 15 åren har varit lätt suspekta.Och jag har förståelse för om man bara tycker det var en kuf om man inte sett och hört starten.
När han slog igenom i mitten på 80 spelades det överallt.
Om han sedan var pedofil vet jag ej.
tror han blev friad..Jens Gustavsson skrev:jag håller med dig, om man va med på 80 talet så förstår man nog bättre hur stor han va.Driddler skrev:När han slog igenom på 80-tal var det stort. Till och med gamla hårdrockare som mej själv rycktes med.
Looken och hans sätt de senaste 15 åren har varit lätt suspekta.Och jag har förståelse för om man bara tycker det var en kuf om man inte sett och hört starten.
När han slog igenom i mitten på 80 spelades det överallt.
Om han sedan var pedofil vet jag ej.
helt klart skumm kille men mycket va nog också påhittat av skräp tidningarna för att få sälja lösnummer också på senare år.
vart han fälld för några övergrep på barn?
skit samma men han och qvinci jones gjorde många markbrytande låtar och det är det jag tror jag ska försöka minnas av han.