Här nedanför är en bild på tanken i 340n, i den sitter en elektrisk bränslepump jag vill ta över till 240n, är det bara att skruva ur hela tankarmaturen och stoppa i den andra tanken och koppla in elen igen? För från tankarmaturen går en kabelhärva där alla kablar är klippta förutom en svart kabel som går vidare in i en tjock kabelhärva i motorrummet som går från batteriet till säkringsdosan, den härvan går också till frontlyktorna men det har jag redan klippt. Är den svarta kabeln det enda jag behöver koppla in igen när jag flyttat över tankarmaturen till min 240? Passar tankarmaturen tror ni?

(Klicka för förstoring) På bilden nedan, vad kan det vara för "relä"? har ej varit inpluggad och elpumpen har funkat, men kan det vara tankmätaren? För den fungerade inte.

(Klicka för förstoring) På bilden nedan är det en box som sitter uppe i högra hörnet i motorutrymmet, är antagligen en original del och kablaget från den går in i kabelhärvan som går till batteri/säkringsdosa. Den sitter fast på insidan av en sorts arm som går att röra. Trodde först att det var något bromsrelä för bromslysena bak men det verkar inte som det. Vet ni vad det är? Behöver jag ta med det till 240n ?

Evigt tacksam för tips och riktiga svar! Mvh!