The Hulk in Miami
- Vattunalle
- Lite mer laddtryck
- Kontakt:
- Vattunalle
- Lite mer laddtryck
- Kontakt:
Ratten hade dom enbart för utställningar, på race så använde dom en annan. Var det gäller styling och lack så skiljer det sig märkvärt på andra sidan Atlanten. Och jänkarna gillar detta med tanke på att bilen i sig dragit hem så otroligt många priser. Men man ska nog se den live innan man dömer den, eller bilderna i alla fall som jag kommer att publicera på Motorbloggen i veckan som kommer.Thunderbird88 skrev:Måste uttrycka mig lite ...
Vad i H*LVETE är det där för "ratt"!?!??!
Är det vad folk tycker är snyggt/skönt?
Folk blir bara konstigare och konstigare ...
Sedan verkar han inte kunna växla heller ...

När det gäller hans körning, så tror jag att han blev lite för "het på gröten" när vi var där så han ville styla lite extra...

Autotech the best you car can get
-
- För mycket laddtryck
-
- Forumsberoende
- Kontakt:
överdrev väl en aningVattunalle skrev:InstämmerMikael S skrev: Var lite lätt omogen kommentar faktiskt, typiskt youtube flum

men tycker fortfarande att han kör som en idiot. (dumförklarade han lite väl mkt där med kanske

Robin A
The 242 is no more..
Banbil: Audi A8 Turbo Quattro
The 242 is no more..
Banbil: Audi A8 Turbo Quattro
- Daniel Bjälevik
- Forumsberoende
- Kontakt:
-
- För mycket laddtryck
Tvivlar på att den var särskilt snabb när dom körde på bana heller ...Vattunalle skrev:Ratten hade dom enbart för utställningar, på race så använde dom en annan. Var det gäller styling och lack så skiljer det sig märkvärt på andra sidan Atlanten. Och jänkarna gillar detta med tanke på att bilen i sig dragit hem så otroligt många priser. Men man ska nog se den live innan man dömer den, eller bilderna i alla fall som jag kommer att publicera på Motorbloggen i veckan som kommer.Thunderbird88 skrev:Måste uttrycka mig lite ...
Vad i H*LVETE är det där för "ratt"!?!??!
Är det vad folk tycker är snyggt/skönt?
Folk blir bara konstigare och konstigare ...
Sedan verkar han inte kunna växla heller ...
När det gäller hans körning, så tror jag att han blev lite för "het på gröten" när vi var där så han ville styla lite extra...
Den var ju sjukt sölig på filmen.
Sedan så varför ska jag inte kunna döma den på film?
Filmen är av bra kvalité, man ser exakt vad det är, skarp bild.
Varför ska jag inte kunna döma den då när jag ser exakt vad det där?
Hade varit annorlunda om det var typ 8 bitars bild