Wigge: De bör gå att förbättra tiden rätt mycket jo, startena va inge vidare
Vet inte vad den väger just nu, tänkte väga den idag på en lasbilsvåg nere i hamnen här hemma, men de va ju någon klåpare som stängt av displayen till den

Kan ju finnas nån orsak, brukar vägas en hel del på den under helgnätterna
Tror den vägde 1300kg på linjen när martin körde med den, så skulle tro att den ligger däromkring nu oxå. Min jericolåda bör vara ganska mycket lättare än en bruno, alu motor å alu klump. på plussidan kommer nog tyngre förare, större tank än tidigare och intercooler. Så säg runt 1300 så är det nog ganska nära
subwOOfer: De e en gammal kändis från skåne, så den har synts till i ett par tidningar m.m
RoGGaH: De sku va å sätta 1.40 jo, skulle vara skoj att se vad det skulle göra i banslut

Nu har jag duttat koppling när jag växlat oxå, skulle va skoj att se vad det gör om man skulle ta mod till sig att växla utan att koppla. Kanske pröva nästa kjula å se om man skottar nåt
Tjernell: De va en ganska skön förbättring de blev när man förgäves försökte jaga fatt en ilsken bålgeting till kadett

Från 11.007 till 10.20! Det gör mycket ibland att ha något snabbare framför sig!
Det är helt sjukt va fint din bil går!! Synd att lådan din börja strula igen
De va skojj att snacka! Vi ses i depån igen nån gång!
Blom142: Va ni via någe? Känner inte igen er. Det var stundtals väldigt mycket folk å surra runt bilen, så svårt att prata med alla! Kom å snacka lite nästa gång, alltid skoj att få ett ansikte på folk man snackar med över nätet!
Före denhär helgen hade jag åkt 13.64/160km/h som bäst på 402m, så det känndes helt sjukt att åka en låg tia! Riktigt kul helg har det varit för min del!
http://s165.photobucket.com/albums/u42/ ... 013452.flv
http://s165.photobucket.com/albums/u42/ ... 013453.flv
Lite O-rolighets mek efter att laddtrycket skenade upp över 2.6, men det såg bra ut genom stifthålen och stiften såg bra ut, Dessutom var det efter det som de börja gå fort, så det behövde väl luftas lite då
Skönar lite