Motor till isbil ( Bmw E30 )
-
- Lite mer laddtryck
- Kontakt:
Jo det blir förmodligen en M50 i den men jag har som projekt i skolan att renovera en motor och då tänkte jag passa på att göra det i samband med isbilen
Som sagt? vad tycker ni att jag ska byta på den inför säsongen? har en maxbudget på ca 3500 kr.
// Peete

// Peete
Det som inte dödar det härdar.
200 hästkrafter i bilen är så ofantligt mycket mer än 300 hästkrafter på internet.
200 hästkrafter i bilen är så ofantligt mycket mer än 300 hästkrafter på internet.
-
- Sävar Turbo Racing
jag har själv en e30 318 med den mest tragiska motor bmw har byggt, m40
jag fick låna ett par skapliga däck efter jag kört punka på ett av mina, och vilken uppenbarelse jag fick
som jag ser det så är bra däck och trött motor så mycket mer värt än en stark motor och kassa däck då det gäller isbana.
mitt råd till dig att lägga slantarna på så bra däck som du kan

som jag ser det så är bra däck och trött motor så mycket mer värt än en stark motor och kassa däck då det gäller isbana.
mitt råd till dig att lägga slantarna på så bra däck som du kan

-
- Lite mer laddtryck
- Kontakt:
Okej okej, ja jag har itne så mycket erfarenhet av bilar. Köpte nyligen min första bil, Skoda pickup 1,3 och innan dess har jag knappt skruvat i bilar utan har mer hållit på med crossar så. Men Kamkedja, vattenpump, lager, tätningar, packningar, filter, stift och olja borde bli en ganska bra renovering då? Något viktigt man glömt? Observera att jag snackar om en M50 motor nu.
Mvh Peete
Mvh Peete
Det som inte dödar det härdar.