Näe.. Nu är hon inte så sötAndreas Sköld skrev:Vilken söt liten 240Bara hoppas ni löser kopplingsproblemet nu då

Har inte rett ut kopplingsproblemet...

(men tack iaf

armen såg ut avv vara ok och sitta fast .. jag gjorde tom så att jag lade några brickor på ena sidan för att den skulle ligga några mm närmre..Tommy Luhr skrev:har för mig jag fått grejat med det där jag med någon gång.
Underliget om inte det funkar. kolla så att armen in i lådan är ok
nenene du kan vara lugn .. frugan ska inte få röra bilen ! ! !Tommy Luhr skrev:nej men det kan ni inte göra.
Detta är ju ett svin lätt ingrepp, inte för att vara sådan men man byter ju koppling på en sådan där på en och en halv timme på pallbockar utan att idiot skruva..
Kolla så lamellen är centrerad, lägg i en växel i lådan och lirka lite med medbringaren bak så den stuper i splinsen.
Sen måste ni palla upp bilen bak med. blir för dåligt med plats att ligga så..
Dom är tunga lådorna men det går.
ladda med mycket gröt..
kanon =) bra tips.. ska bara ragga ett skjutmått då .. (inkompetent garage..)WTB skrev:Ta ett skjutmått o mät inne från lagret i veven ut till tryckplattans fingrar
sen mäter du från axeln på lådan som ska in i lagret i veven o bak te urtrampslagret Innan du försöker få dit den igen då bör du se fall
de blir bra eller a*nus