Tycker det är liknande här i sverige, var troligtvis mm ifrån att bli nerbrottad pga jag vägrade hälla bort min oöppnade öl på wheels då jag är över 20 år...
Vi kommer se mer av det här. Världen kommer bli Polis-stater.
Medborgarna har ingenting att säga till om längre, vi bara ger med oss för mer och mer kontroll.
Till en viss del behövs givetvis Poliserna, men medborgarna måste ändå ha rättigheter.
sverige har varit en polisstat så länge ja vet. fick ett jobb hemma hos en polis,men ja vägra göra jobbet pga den värdelösa attityd dom oftast har+annat man varit med om i sin ungdom.
Sånt här blir man ju bara så förbannad på. Likadant är det ju om man kollar på Cops, där får man ju också se en massa sån här skit. Nej förtroendet och respekten för polisen är borta sen länge. Av egen erfarenhet så är det väl inte lika illa här i Sverige, jag har ju faktiskt mött 1 vetig polis.
usch va dåligt ja mår när ja ser detta, ibland kan man ju ifrågasätta vad som startade detta egentligen, ja menar typ ungdomar som är hotfulla och visar noll respekt. Men de fanns ju egentligen inget sånt i denna film utan allt var solklart hela tiden. Man blir så jävla förbannad när man ser det.