övervåld

Tjata om vad som helst .
Sune_
Lite mer laddtryck

Inlägg av Sune_ »

Ja själv blivit anmäld för både misshandel och grov misshandel flera gånger, dock har ja aldrig startat ett slagsmål utan endast avslutat så att säga. Ja har blivit frikänd varenda gång och jag misstänker att de beror på just det att ja alltid tagit några smällar innan ja slagit tillbaka.
Tilläggas kan att en av gångerna tappade ja besinningen helt och den andra killen fick ordentligt med smäll, avslaget näsben och käkben samt litte andra grejer, medans ja klara mig med en sprucken läpp, men frikänd blev ja.

Så ja skulle nog vilja påstå att de ä jävligt jobbigt att gå vinnande ur tinget om man är den förste som slår.
Användarvisningsbild
Linkan
För mycket laddtryck
Kontakt:

Inlägg av Linkan »

Sune_ skrev:Ja själv blivit anmäld för både misshandel och grov misshandel flera gånger, dock har ja aldrig startat ett slagsmål utan endast avslutat så att säga. Ja har blivit frikänd varenda gång och jag misstänker att de beror på just det att ja alltid tagit några smällar innan ja slagit tillbaka.
Tilläggas kan att en av gångerna tappade ja besinningen helt och den andra killen fick ordentligt med smäll, avslaget näsben och käkben samt litte andra grejer, medans ja klara mig med en sprucken läpp, men frikänd blev ja.

Så ja skulle nog vilja påstå att de ä jävligt jobbigt att gå vinnande ur tinget om man är den förste som slår.

det är nog mycket tur , gick i skola med en kille som langade droger och har åkt dit säkert 10 ggr grov narkotikabrott och misshandlar och en rad annat , med rätt advokat han har nästan blivit BELÖNAD för det här och fick egen lägenhet och annat då alla var säker på det skulle bli fängelse då han åkte dit med 4hg hasch och hade 10 andra punkter sedan tidigare , hatten av till advokat nyberg det är han som styr upp ifall det händer nåt :hihi: :lol:
Sune_
Lite mer laddtryck

Inlägg av Sune_ »

Linkan skrev:
Sune_ skrev:Ja själv blivit anmäld för både misshandel och grov misshandel flera gånger, dock har ja aldrig startat ett slagsmål utan endast avslutat så att säga. Ja har blivit frikänd varenda gång och jag misstänker att de beror på just det att ja alltid tagit några smällar innan ja slagit tillbaka.

det är nog mycket tur , gick i skola med en kille som langade droger och har åkt dit säkert 10 ggr grov narkotikabrott och misshandlar och en rad annat , med rätt advokat han har nästan blivit BELÖNAD för det här och fick egen lägenhet och annat då alla var säker på det skulle bli fängelse då han åkte dit med 4hg hasch och hade 10 andra punkter sedan tidigare , hatten av till advokat nyberg det är han som styr upp ifall det händer nåt :hihi: :lol:
Förmodligen en del tur ja, men de ha märkts väldigt väl på förhören att den som startat bråket mer eller mindre får stå för de. Hävdar man nödvärn och att man va livrädd osv så ha de funkat ypperligt för mig iaf. :thumbright:

Sen ä väl ja lite sån att startar man ett bråk och får stryk så får man nästan skylla sig själv lite grann, det är ju inte alltid så lätt att hålla sig i skinnet när de kokar inombords och sen några öl på de, men de bästa är ju om man slipper bråk :P
nasx
För mycket laddtryck
Kontakt:

Inlägg av nasx »

Satsa alla pengar du har på en bra advokat... är som natt och dag mellan alla advokater...
Nicklas Fröberg
Användarvisningsbild
Linkan
För mycket laddtryck
Kontakt:

Inlägg av Linkan »

nasx skrev:Satsa alla pengar du har på en bra advokat... är som natt och dag mellan alla advokater...
ja Nyberg om du bor i umeå så är det en säker vinst verkar det som :thumbright:
annars sibersky :) lite dyrare säkert :hihi: :lol:
nasx
För mycket laddtryck
Kontakt:

Inlägg av nasx »

eller sthlm så har du tomas magnusson, om ja inte missminner mig helt o hållet... sjukt bra!
Nicklas Fröberg
Skriv svar