Jag inspekterade bygget förra sommaren, eller var det denna (?)
Och jag kan konstatera att det är nog Sveriges i särklass mest väbyggda E30.
Ser fram emot en åktur då jag har vägarna förbi

jag kan vara intresserad av ett sånt spakställ om du får iordning på detNorbäck skrev:Jag som håller på lite med dom där prylarna.j björk skrev:Var det inte du som skulle ha sekventionellt spakställ till tko:n också?
Men har vart mkt annat ett tag nu, men ska ta tag å fixa klart spakstället i vår/sommar. Är bara några smågrejer kvar att tillverka, allt är ritat och klart rent mekaniskt iaf.
Robbz: Hittat en skitfin ny turbo åt dig nuMed det senaste
Så hejda dig från att åka och mappa innan du vet om du ska byta eller inte
hehe tack för den komplimangenvolvobrage skrev:det innsuget der bør du ikkje ha i bilen...før det hører heime på kunstmuseum
heilt uturulig bra arbeid du gjer!!!!
stämmermagnaten skrev:jahapp...så det är här man får följa bygget hädanefter
ok, det var förra sommaren ni var förbi, du och farsan din.peppe skrev:Robbz, jag vet att det var den bilen, men inte om det var nu i sommras eller förra, bara för att klargöra att jag har inte blivit helt knäpp ännu.
Hoppas på mer bromsningar iaf
tack!lord_nordkvist skrev:den här man ju läst lite om förut på ppf..
riktigt fint bygge..kul att se vart ni hamnar med effekten.. hoppas det flyter på.
hur känns motorn annars så lågkompad på lägre varv? är den helt död eller orkar han tuffa på ordentligt tills han får ladd endå?