En dag när ja satt och slö surfade på en viss annons sida så dök ett par weber 40is upp med insug och filter för kaffe pengar och weber skadad som man är så var ja tvungen att ringa men snubben svarade inte men ja gav mig inte,Tänkte för dessa pengarna och detta skicket dessa verkar vara i så gäller de att ligga på låset och efter en halv time svarade han.Han hade nyss satt på sin tel men han var ner ring men ja typ hotade han snällt över tel och tillslut gav han me sig och sålde till mig!!!!!!!!!!!
Sedan har de rullat på!En vän till mig sålde en 75a 240 men utan motorn för den la ja vantarna på och den har plockats ner block och vev ser fint ut 14900 på mätarn men lager var bajs så där blir de nytt!Vad tycker ni ska ja satsa på även kolvringar?Dom kostar runt 400lök så de är ju inte så mycket cash!
Och sedan gott folk så är detta min första motor ja sätter ihopa så ja är ganska grön vad de gäller detta men kom gärna med synpunkter och frågor och tips och allt som hör till vett ja!Gottnytt vedbods trim på er!!
Jaha ja är inte förvånad att ingen skriver men ja ger mig ikke så ja uppdatera lite istället.
Detta ska bli en motor byggd på enkla medel ja har knappt tillgång till svarv men en sak är säker och de är viljan finns hos mig och då kan man komma långt!
Angående toppen där boys hur mycket ska ja plana den tycker ni och ska ja ta upp avgas porten något?Känns liiiiiiiiite onödigt när min ventil är så pytte liten
Plus säkert massa andra som ja inte kommer på nu!Om ni vill ha lite mer bilder och info och tycker detta projektet verkar seriöst och kul så hojta gärna till!!!!!!!!!!!
De kan man också göra men ja har kommit långt på min topp redan vad de gäller portning och sådant och planingen pröjsar ja inget för..Tänkte mest på mitt kompförhållande ihopa med min K-kam..Hade ju varit stuk att köra med sprit men de är lite dumt eftersom dom inte säljer de i byn men stora dunkar finns ju att tillgå..Tack för du skrev en rad när du ändå var inne och kikade
norrländsk och het - jo tack jag vet. Snygg och läcker, tack det räcker. Norrländsk och smart, så uppenbart! Alla vill se oss falla, men vi norrlänningar slår sönder dom alla. Tre ord räcker, jag föddes läcker! Norrlänningar är heta, det ska alla veta! Alla norrlänningar kopiera om du vill visa att du är en ......äkta norrlänning!
Ja de har du rätt i Krull.Ja är inte bättre själv kan ja erkänna
Ja visst readytorace detta är ingen bil ju ska fisa runt med och leka gubbe i..Ja hoppas att ja ska kunna lyckas värma/burna på 2an med svetsad axel men om ja kommer lyckas de får vi se..I morgon ska ja starta värmen i garaget de är så jävla kallt så blodet i kroppen fryser ju till is efter en halv timme!!!!
I morgon ska ja laga porten och flytta på bilar och försöka skaffa mig värme för om de ska hålla på och vara så här kallt ute en längre tid då kommer ja frysa sönder är ja rädd för