Fighter skrev:Ser veldig bra ut:) Morro med litt dieselbygge også. Men syntes den turboen så liten ut?
Jo turbon är liten, men jag hade lite snålt om pengar, så det fick bli en mindre, det är en nyrenoverat T28 med brickad wastgateklocka för högre laddtryck, kommer från en Nissan 200SX S14, denna ska ja köra med medans jag har original pump, sen då jag får såld min Audi blir det 7mm element och Holset HX40
Tackar jo till helgen blir de update bor ju på två ställen så är 10 mil ifrån bilen på veckorna, kan bara skruva på helger, annars hade den redan varit klar
Först spola de olja i downpipen sen gick de åt drivaxel, då insåg jag hur dålig bilen var, och en kompis bjöd nog bra på motor och låda så då fick han fara med de, motorn med turbogrejer lever vidare i en ´79 W123
OpelMannenRacing skrev:Först spola de olja i downpipen sen gick de åt drivaxel, då insåg jag hur dålig bilen var, och en kompis bjöd nog bra på motor och låda så då fick han fara med de, motorn med turbogrejer lever vidare i en ´79 W123
kan passa på att uppdatera om nån var intresserad
hemasmidegrenrör nyturbo och westgate håller på med 3" hela vägen har lackat om bilen och ja vad mer motorn ute ur bilen nu för att lackera om motorytrymme och på måndag blir de att besöka bilprovningen