Jag tycker att det är på sin rätt att man ringer han innan man åker dit .
073-0458819 och lämnar ett bidrag till disel till traktorn. Det är ju trots allt en hel del jobb å tid nedlagt. Och om vi alla bidrar till det här, så kanske han plogar även nästa år .
Han plogade igår, men när han skulle göra den längre, så var det ovnåvattnet som han säger.
Jag tycker att det är på sin rätt att man ringer han innan man åker dit .
073-0458819 och lämnar ett bidrag till disel till traktorn. Det är ju trots allt en hel del jobb å tid nedlagt. Och om vi alla bidrar till det här, så kanske han plogar även nästa år .
Han plogade igår, men när han skulle göra den längre, så var det ovnåvattnet som han säger.
Mvh Peter Sjödin
Tack för bra info!
självklart får han soppaersättning, ringer han under dagen.
Pellboda skrev:Någon som får tag i plogarn lr vet hur det ser ut med banan inför imorgon?
snöar rätt bra här iaf
Jo de ska gå bra att köra,jag va dit o kikade också strax innan mörkret kom. de är ju lite snö på banan men de ska väl gå att köra ändå
Jag och polaren kommer vålda runt med mc imorrn iaf. kommer väl dit runt 10-11 tiden.
Jag och kompisen kommer köra MC imorgon söndag i Djäkneboda om de är plogat och om de inte är en massa vatten.
Ska ringa och kolla med han som plogar imorrn innan vi åker så de inte blir en onödig resa..
skriver här ifall banan är körduglig.