WoW-WoW-WoW- Som den livslånga hundkojefanatiker jag ÄR så gick det nästan i brallan på mig nu vid genom-spanandet av denna enormt underbara projekttråd.
Blev iaf kladdigt!!!
j björk skrev:Fränt
Är det chassi med bromsar, bak och framvagn och hela den biten i ett kit?
Var inte Christer NLR:s busa motor till salu
joo det är det men jag har köpt till större bromsar fram, willwood 4 kolvs ok och hålborrade/ventilerade skivor, blir nog lite till gött men det har inte kommit än
haha joo hans 700 något hayabusa monster skulle vara roligt att slänga ner i denna
Misse skrev:WoW-WoW-WoW- Som den livslånga hundkojefanatiker jag ÄR så gick det nästan i brallan på mig nu vid genom-spanandet av denna enormt underbara projekttråd.
Blev iaf kladdigt!!!
haha tackar (hoppas du menar bilen och inte mig haha) har du någon koja själv eller ? bara en "livslång hundkojefanatiker" ?
j björk skrev:Fränt
Är det chassi med bromsar, bak och framvagn och hela den biten i ett kit?
Var inte Christer NLR:s busa motor till salu
joo det är det men jag har köpt till större bromsar fram, willwood 4 kolvs ok och hålborrade/ventilerade skivor, blir nog lite till gött men det har inte kommit än
haha joo hans 700 något hayabusa monster skulle vara roligt att slänga ner i denna
Misse skrev:WoW-WoW-WoW- Som den livslånga hundkojefanatiker jag ÄR så gick det nästan i brallan på mig nu vid genom-spanandet av denna enormt underbara projekttråd.
Blev iaf kladdigt!!!
haha tackar (hoppas du menar bilen och inte mig haha) har du någon koja själv eller ? bara en "livslång hundkojefanatiker" ?
Det är heeeelt luuuungt!
Jag är BilSexuell och tänder inte på nå'annat.........Jaa, skulle va vissa kvinns då förståss
Här står en grön vanlig rostig -73a, en ganska orostad vit lite trimmad 1000 -73a, en röd rostig combi 1000 -68a, en orostad röd -98a med blommor på taket men tyvärr smälld.
Och bengans kända gamla gröna Mini Marcos.
Allt i varierande grad av förfall.
Misse skrev:
Det är heeeelt luuuungt!
Jag är BilSexuell och tänder inte på nå'annat.........Jaa, skulle va vissa kvinns då förståss
Här står en grön vanlig rostig -73a, en ganska orostad vit lite trimmad 1000 -73a, en röd rostig combi 1000 -68a, en orostad röd -98a med blommor på taket men tyvärr smälld.
Och bengans kända gamla gröna Mini Marcos.
Allt i varierande grad av förfall.
.
jasså du har ett par dvs den vita brukar du köra runt med den ?
har du tänkt göra något med dom som är rostiga eller står dom bara?
kanske inte så aktuelt men jag söker en gammal koja som man kan köpa riktigt billigt, ska gjuta en form av taket för att gjuta ett nytt till min men då måste man kapa bort dropplisterna för att kunna få en bra form och jag vill ha kvar mina