Bmw 535 Turbo !TILL SALU 40.000:-!
-
- Forumsberoende
man få se till att saker å ting inte läcker dåandy_b skrev:våga vägra vita motordelar .. jag gjorde det misstaget ... det är inte vitt så länge om man säger så
![]()

Opel kadett C -79, B230fb, turbo projekt.
Volvo 240 -79, smallblock turbo. SÅLD.
Då ja va hos rikard så spåna vi lite om en tryckplatta som hade lite slirmärken från lamell på ytan och fundera på hur man får bort sådant eller om det verkligen behövs tas bort då de tinte va så mycket?
skriver detta då jag sj är lite intresserad av vad man kan göra eller om det behövs..
svarvas kanske?
vet inte om rikard lagt upp nån bild tidigare på tryckplattan?
MVH
skriver detta då jag sj är lite intresserad av vad man kan göra eller om det behövs..
svarvas kanske?
MVH
Opel kadett C -79, B230fb, turbo projekt.
Bra där, den hade jag inte lagt upp, så här ser den ut..icklas skrev:Då ja va hos rikard så spåna vi lite om en tryckplatta som hade lite slirmärken från lamell på ytan och fundera på hur man får bort sådant eller om det verkligen behövs tas bort då de tinte va så mycket?
svarvas kanske?
MVH

Pillade lite mer el idag, nu är det färdigdraget till fläkt och tändspole.
Är bara kablar till tps, lambda och VR-givaren som fattas nu sedan ska jag ha ett kontaktstycke i torpeden så att det blir lite mer lättmeckan när motorn ska ut, osv.

Där fick tändspolen sitta.

Ny olja till 260:in.

Var och hämtade 3mm plåt med, så imorgon ska bur bygget starta

Är bara kablar till tps, lambda och VR-givaren som fattas nu sedan ska jag ha ett kontaktstycke i torpeden så att det blir lite mer lättmeckan när motorn ska ut, osv.

Där fick tändspolen sitta.

Ny olja till 260:in.

Var och hämtade 3mm plåt med, så imorgon ska bur bygget starta