940 med målet 600 whp + elmia
alla slangar dragna till oljekylarkittet nu bara pressning i morgon!!
jens och kim är på väg tillbaka från myranes bil&olja nu med massa grejer kommer väl bilder i morgon!
sen fick vi triggerskivan idag med å de vart så bra som de bara kunde bli bra pris på den med kommer med bild på i morgon
helt slut i kroppen nu så blir att åka hem å lägga sig nu!!
jens och kim är på väg tillbaka från myranes bil&olja nu med massa grejer kommer väl bilder i morgon!
sen fick vi triggerskivan idag med å de vart så bra som de bara kunde bli bra pris på den med kommer med bild på i morgon
helt slut i kroppen nu så blir att åka hem å lägga sig nu!!
Äntligen tillbaka efter att ha kört drygt 65 mil.... Fick en hel del fina prylar faktiskt. Dock fick jag ej komplett coilovers fram, eftersom att sellholm hade mätt "lite" fel och gjort stötdämparen 1 dm för lång.
Excentriska aluminium topplagringar, kamdrevssats, samt en del av coiloversen fram, guldkromaterad, samt spålomspunnen bromsslang bak.

mmmmmmmmmm.......

Eftersom att bilen är lite av en provbil för dessa coilovers, så ska jag labba lite med olika fjädrar...

Så vart det med triggerskivan..

Excentriska aluminium topplagringar, kamdrevssats, samt en del av coiloversen fram, guldkromaterad, samt spålomspunnen bromsslang bak.

mmmmmmmmmm.......

Eftersom att bilen är lite av en provbil för dessa coilovers, så ska jag labba lite med olika fjädrar...

Så vart det med triggerskivan..

-
- För lite laddtryck
Idag vart lite till gjort... Dragit nya bromsrör till bromsarna fram, vart o pressat på och monterat stålomspunnen slang till kopplingen, klämt till dom nya tändkablarna (vart riktigt porrigt med gula kablar, bröt av förbannat fint), dragit +12 till tändspolarna, tillverkat fäste till triggergivarn, klätt in downpipen i avgasbandage, svetsat på lambda uttag, gjort klart hela turbo sidan med olja till och oljereturen, ställt in ventilspelet, fixat kortare rem till generatorn så insuget inte tar i generatorn, smällt på kamremmen ordentligt, hmmmm..... tror de va allt
Tyvärr inga bilder men de kommer imorrn eller nått då första provrundan kommer!