jo vipec vil ha linjär 0-5v, och min vems verkar ha nån typ av smalbandskurva nu
men jag lyckas inte komma in i min mätare även fast jag tycks ha rätt firmware å megatune installerat.
jag orkar inte hålla på å försöka få in en ny fiormware å skit brukar bara bli masa strul har jag hört
vi tetsade med 2 likka serieportsdatrorer och två usb datorer men dem vill inte hitta konation, även fast den tycks vara uppkopplad så kommer vi inte in i mätaren...
har sålt min vemsround nu å en ny inovative som har rätt kurva programerad vid leverans... enda är ju att jag inte kan få lambdavisning på inovativemätaren å ingen avgastemp, men jag har en lös EGT mätare tligger jag kan kopla dit, å sen får jag väl helt enkelt lära mej AFRskalan...
ska även montera dit tomgångmsotorn nu innan mätaren kommer å kolla över ett bpar bussningar i bakvagnen som ska bytas till gmmibussningar istället för nylon som sitter nu, den är fasn föööör stum bak
nu har jag aldrig åkt en pansarvagn, men som jag förstått det från andra så är dem betydlöigt skönare att åka i