AntonD skrev:hur har höjningen gått till? andra fjädrar å dämpare och distanser mellan fjädrar och ram eller?
det sitter typ 10" klossar mellan hjulaxlar och bladfjädrar sen sitter det typ lika mycke mellan ram och kaross...
ikväll va polisen och strök runt bilen när den stod parkerad på parkeringen och dom gick runt där i flera minuter ... fatta inte riktigt vad dom gjorde om dom leta fel på den eller om dom bara beundrade den
Fordon just nu:
Corvette C4 (till salu)
Toyota Starlet 1.3dl RWD -82 (till salu)
Golf II 1.8
hur gör man om man vill lägga upp mer än 5st bilder men inte vill betala för premium på photobucket ??? funkar pixbox eller nån annan sida ?? facebook??
Fordon just nu:
Corvette C4 (till salu)
Golf II 1.8
Björn skrev:
ikväll va polisen och strök runt bilen när den stod parkerad på parkeringen och dom gick runt där i flera minuter ... fatta inte riktigt vad dom gjorde om dom leta fel på den eller om dom bara beundrade den
Funderade på det där faktiskt, då polisen stryker runt en redan så "orginal" offroadbil som min.
Min är bara 30cm högre än orginalet...
Turbho skrev:kom igen bilder
Vad sitter det i för motor?
Snälla säg att du ska vråltrimma motorn också hehe
Fler bilder kommer snart.. Motorn är en helt orginal 351 insprutare på 210hk.. trimma skulle va kul jag skulle vilja ha en kompressor på den men VARS ÄR PENGARNA ??? ensamstående med en dotter på snart 3år och ett (i mina ögon) lögavlönat jobb är ingen bra kombination men om någon har ett komplett kit liggande och är villig att komma och montera det på min bil för en vettig peng så säg bara till.....
Fordon just nu:
Corvette C4 (till salu)
Golf II 1.8
ingen som vill köpa en Omega 3000 ?? prutmån finns ... måste bort innan 1maj annars ställer jag av den och ställer den bakom nån loge...
Bilen är fullt körbar och skattad & besiktad
Fordon just nu:
Corvette C4 (till salu)
Golf II 1.8
yzrider_91 skrev:tror jag såg den på ok macken i mörsil för någon vecka sen, kan det stämma?
jag hämtade den ca 1mil in i norge från åre sett sen körde vi inlandet upp till lycksele och jag vet int ens va hälften av ställena heter
när vi körde upp satt det standard hjul på den 265/75/16 så den såg riktigt fjantig ut
Fordon just nu:
Corvette C4 (till salu)
Golf II 1.8
yzrider_91 skrev:tror jag såg den på ok macken i mörsil för någon vecka sen, kan det stämma?
jag hämtade den ca 1mil in i norge från åre sett sen körde vi inlandet upp till lycksele och jag vet int ens va hälften av ställena heter
när vi körde upp satt det standard hjul på den 265/75/16 så den såg riktigt fjantig ut
okej, jo mörsil ligger ca 3-4 mil från åre mot östersund, och det stämmer nog, såg en grön monster pickis med mini hjul:)